czwartek, 20 kwietnia 2017

Regeneracyjne serum do twarzy REGENERUM

Nigdy nie miałam do czynienia z kosmetykami REGENERUM - tzn słyszałam o tej firmie i przede wszystkim kojarzyłam ją z preparatami do paznokci i rzęs. Jednak oferta jest bogatsza, bo można między innymi znaleźć serum do twarzy, które dzisiaj chcę Wam przybliżyć.

 


 

Regeneracyjne serum do twarzy REGENERUM


Wszystkie kobiety marzą o idealnej, dobrze nawilżonej, gładkiej i promiennej skórze, pozbawionej zmarszczek i niedoskonałości. Większość z nich spędza długie godziny przed lustrem, by osiągnąć zadowalające efekty. Piękna cera dodaje bowiem pewności siebie. Niestety skóra każdego dnia narażona jest na wpływ czynników zewnętrznych, które osłabiają jej strukturę. Jak działa Regenerum? Regenerum regeneracyjne serum do twarzy to innowacyjny produkt o szerokim spectrum działania, który silnie odbudowuje, nawilża i odżywia skórę, jednocześnie widocznie ją wygładzając.



Tubka kremu jest wykonana z miękkiego plastiku, jednak zakończona jest w pompkę, która ma za zadanie ułatwić aplikację kosmetyku. Niestety nie zawsze jest różowo - kilkukrotnie pompka mi się zacinała i pompowała samo powietrze. Po chwili wszystko wracało do normy. Konsystencja kremu była dla mnie zaskoczeniem - gęsta i zbita, a zazwyczaj sera są dość wodniste. Na szczęście okazało się, że nie wpływa to na działanie kosmetyku. Serum bardzo dobrze się rozsmarowuje nie pozostawiając przy tym tłustej warstwy i szybko się wchłania do sucha. Skóra wydaje się gładka i nawilżona. Zapach kremu jest delikatny, lekko ziołowy i świeży, szybko się ulatnia i nie przeszkadza.

 


Lubię kremy, które szybko się wchłaniają, ponieważ mogę ich używać pod makijaż. Nie mam rano zbyt wiele czasu i nie mogę przez to czekać przykładowo 15 minut, aż łaskawie krem się wchłonie do sucha. Tutaj z tym nie ma problemu. Co więcej, systematyczne używanie kosmetyku rano i wieczór spowodowało, że cera jest świetnie nawilżona i gładka, a skóra jest napięta. Na długo pozostaje ona zmatowiona, a koloryt delikatnie został wyrównany. Niestety nie zredukował zmarszczek, ale w moim wieku osiągnęło by się to chyba tylko operacyjnie. Warto tutaj też wspomnieć, że krem posiada filtr SPF 15, dzięki temu skóra ma dodatkową ochronę przed promieniami UV.


Przyznam się, że początkowo byłam sceptycznie nastawiona do kremu. Jednak regeneracyjne serum do twarzy REGENERUM bardzo przypadło mi do gustu i myślę, że zostanie ze mną na dłużej. Podoba mi się w nim szybkość wchłaniania, delikatny zapach oraz to jak działa na moją cerę - pozostawia ją odżywioną, wygładzoną i nawilżoną. Kosmetyk można zakupić w prawie każdej aptece, więc jego dostępność jest dobra.

Używałyście któryś z produktów REGENERUM?

Pozdrawiam :)


5 komentarzy:

  1. Również go testowałam i mam takie same odczucia 😃

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten wosk syntetyczny na początku składu mi się nie podoba - domyślam się, że zapchałby mnie raz dwa :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dobrze, ze się spodobalo. Na pewno ma wiele cech, które przekonalyby mnie do zakupu ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. mam, ale jeszcze nie używałam ;D kończe krem do twrazy na noc i wteyd wezmę się za Regenerum :D:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia