piątek, 14 lipca 2017

ELEGANT GLOSSY CUT CREASE || Makijaż

Miałam ochotę na coś ciemniejszego, błyszczącego oraz nietuzinkowego. Po technikę 'Cut Crease' rzadko kiedy sięgam, bardziej siebie lubię w dymkach. Jednak tym razem wyszło inaczej. Oceńcie same, czy jest ok.

 

 
 

Makijaż zaczęłam tak jak zawsze, czyli od zbudowania załamania powieki oraz kącika zewnętrznego. Dodawałam tam stopniowo kolory zaczynając od jasnego brązu, ciemniejszego brązu, kończąc na odrobinie czerni. Wewnętrzny kącik oraz środek powieki wyczyściłam i odcięłam od reszty za pomocą korektora. Następnie cały obszar wypełniłam połyskującym, jasnym srebrnym cieniem. Na koniec, za pomocą srebrnego cienia oraz duraline'a narysowałam kreskę powyżej załamania powieki. Podkreśliłam dolną powiekę sięgając po te same kolory, narysowałam czarną kreskę i dokleiłam rzęsy. 


 
 
 



UŻYTE KOSMETYKI:
//TWARZ (FACE)//
- Kobo Professional Anti Redness Makeup Primer
 - Revlon Colorstay Makeup 180 Sand Beige
- Kryolan Concealer Circle No.2
- Catrice Liquid Camouflage 020
- Laura Mercier Loose Setting Powder Translucent
- Kobo Professional Face Strobing Palette
- My Secret Face Illuminator Powder  Princess Dream
//BRWI (BROWS)//
- My Secret 'Design Your Brow' Color Wax 02 Dark Brown
- Kobo Professional Eyebrow Colour 302 Ash
 //OCZY (EYES)//
- Sigma Beauty Eye Shadow Base Provoke
- Sigma Beauty Gel Eye Liner Wicked
- Makeup Geek Eyeshadows: Taupe Notch, Steampunk, High Wire, Ice Queen
- Sigma Eyeshadow Palette Nightlife by Camila Coelho: Leather Pants, No Waiting, Disco Ball, Panache
- False Lashes
- Inglot Duraline
- L'Oreal False Lash Superstar XFiber Mascara
//USTA (LIPS)//
- My Secret 'I love matte lips' Liquid Lipstick 11


 
 



Mimo, że opis wykonania tego makijażu tak łatwo brzmi, troszkę się bawiłam. Zeszło mi ok dwóch godzin, ponieważ musiałam być bardzo precyzyjna przy 'odcinaniu' ruchomej powieki. Ale było warto, ponieważ całość bardzo mi się podoba. A Wy co o tym sądzicie?  Stosowałyście już tą technikę?

Pozdrawiam :)




 

4 komentarze:

  1. Zakochałam się <3 Przepiękne oko !

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowny makijaz jedyne co bym zmienila to lunie przy nosie delikatnie zaznaczyla w luk. Ale to sa tylko moje odczucia, makijaz bardzo mi sie podoba <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia