poniedziałek, 13 lutego 2017

Makijaż na Walentynki: Sweet, Sweet Valentine

Ostatnio zastanawiałam się, jaki stworzyć makijaż na Walentynki, które są już jutro. Zazwyczaj na takie okazji wybieram klasykę. Nie szaleję z kolorami czy z technikami, jestem wtedy wierna temu, co do mnie pasuje. Jednak tym razem postanowiłam spróbować czegoś innego. Sięgnęłam po piękny brokatowy pigment, który mieni się na różowo i fioletowo. Delikatnie nałożyłam go na środek powieki. Cały makijaż prezentuje się zmysłowo i kobieco. Na żywo drobinki pięknie się mienią, niestety zdjęcia nie oddają w 100% tego, co tam się działo. Myślę, że taki makijaż świetnie się sprawdzi do klubu na nocne szaleństwo z partnerem. 

 
 


Lista kosmetyków:

//TWARZ (FACE)//
- Makeup Atelier Paris Anti-shine Moisturizing Base
- Foundation Revlon Colorstay  180 Sand Beige
- Catrice Liquid Camouflage 010 Porcelain
- Kryolan Fixing Powder P1
- Kobo Professional Face Strobing Palette
- Kobo Professional Matte Blush Palette
 
//BRWI (BROWS)//
- Inglot AMC Brow Liner Gel 12

//OCZY (EYES)//
- Zoeva Eyeshadow Fix Matte
- Urban Decay Smoked Eyeshadow Palette: Kinky, Freestyle, Blackdoor, Blackout,
- Kobo Professional Pure Pearl Pigment 512 Cherry Sparks
- MySecret Khol Kajal Eyeliner
- False Lashes Neicha 513
-  L'Oreal Volume Million Lashes Fatale Mascara

//USTA (LIPS)//
- Sensique Matte Fits Perfectly 404
- Kobo Professional Long Lasting Glass Shine 216 Apricot

 




Macie jakieś plany na jutrzejszy wieczór?

Pozdrawiam :)





9 komentarzy:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia