niedziela, 18 czerwca 2017

SPARKLE RED || Makijaż

 

Dzisiejszy makijaż jest typowo imprezowy: czerwień na powiekach, sztuczne rzęsy, mocne konturowanie oraz ciemne usta sprawdzą się na wieczór. 

 

 
 

Użyłam przede wszystkim matowych cieni do powiek Glazel, do których od czasu do czasu wracam. Jednak błysk zawdzięczam pięknemu pigmentowi od Kobo Professional. Niestety przy zbliżeniach oczu tego nie widać, nie potrafię robić porządnych zdjęć, gdzie jest brokat, na żywo pięknie wszystko się mieniło. Najlepiej ten efekt widać na zdjęciach całej twarzy.
Zazwyczaj tak mocne makijaże oczu łączę z pomadką typu nude, jednak tym razem postanowiłam uciec od utartych schematów. Do tak mocnego makijażu świetnie pasują brązowe szminki, ja wybrałam wersję matową. 



 Lista kosmetyków:


//TWARZ (FACE)//
- Estee Lauder Double Wear 2N1
- Infallible Total Cover Full Coverage Longwear Concealer Palette
- Catrice Liquid Camouflage 020
- Kobo Professional Face Contour Palette
- Bobbi Brown Shimmer Brick Compact Rose.
- My Secret Face Illuminator Powder  Princess Dream
//BRWI (BROWS)//
- Inglot AMC Brow Liner Gel 12
 //OCZY (EYES)//
- Zoeva Eyeshadow Fix Matte Long Wear
- Sigma Beauty Gel Eye Liner Wicked
- Makeup Geek Eyeshadow: Roulette
- Glazel Eyeshadows: light pink, pink, red, brown
- Kobo Professional Pure Pearl Pigment 512  Cherry Sparks
- False Lashes Ardell Wispies Baby Wispies
- Inglot Duraline
- L'Oreal False Lash Superstar XFiber Mascara
//USTA (LIPS)//
- Kobo Professional Matte Lips 414 Smoked Wood



Robiąc zdjęcia myślałam, że oszaleję. Ogólnie od wczoraj bardzo źle się czuję. Aż dziwne, ze udało mi się coś zrobić przed południem na bloga, bo później to cały dzień przeleżałam. Robiąc zdjęcia czułam się bardzo zmęczona i to było widać na wielu zdjęciach. Znowu ciężko było cokolwiek sensownego wybrać. Poza tym, moje włosy postanowiły zastrajkować, miały wczoraj straszny dzień i niestety nie wyglądają korzystnie, każdy z nich był w inną stronę. Nie lubię swoich włosów, nie mam na nie pomysłu. To sobie pomarudziłam. Mam nadzieję, że u Was jest bardziej pozytywnie :)

Pozdrawiam :)

 

11 komentarzy:

  1. Bardzo ładnie wyglądasz, ja tam zmęczenia nie widzę, makijaż jak zwykle perfekcyjny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Na 100 zdjęć udało się znaleźć takie gdzie tego nie widać ;-) dziękuję za miłe słowa <3

      Usuń
  2. Cudowny makijaż! Uwielbiam takie kolorki. Szkoda, że zdjęcia nie oddały tego błysku pigmentu od Kobo.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pigment jest przepiękny. Mieni się na różowy kolor, widać to w wewnętrznych kącikach :-)

      Usuń
  3. Piękny makijaż, ślicznie wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiam takie kolory na powiece ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowny, kolorowy, kobiecy, piękny makijaż.Dużo tych epitetów :D ! pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Siebie w takim makijażu nie widze, ale Ty wyglądasz świetnie :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia