środa, 14 czerwca 2017

Sunny || Makijaż


Tydzień mam w miarę luźny, nadal siedzę w domu, więc staram się nadrabiać blogowe zaległości. W planach mam kilka recenzji kosmetyków, jednak zanim to, to pokażę Wam wczorajszy makijaż, z którego jestem zadowolona.


 
 

 Może zainteresuje Ciebie:


Makijaż utrzymany jest w ciepłej tonacji, sięgnęłam po brązy, pomarańcze oraz żółty cień. Środek powieki jest najjaśniejszy, natomiast kąciki wewnętrzne i zewnętrze są ciemniejsze. Ta technika jest bardzo spektakularna, jednak nie każdemu pasuje  najlepiej w niej wyglądają osoby, których oczy nie są zbyt blisko osadzone. Osobiście preferuję jasne kąciki wewnętrzne, jednak przyznam się, że w tym makijażu dobrze się czułam. Choć ciężko było zrobić zdjęcia całej twarzy - na praktycznie każdym zdjęciu z otwartymi oczami wyglądałam, jakbym chciała komuś krzywdę zrobić :) Ale coś tam udało się wybrać. Wy też tak macie, że robicie 50 zdjęć, z czego 1-2 są w miarę sensowne i do pokazania? U mnie jest to notoryczne :)

 
 
 

Lista kosmetyków:
 //TWARZ (FACE)//

- Estee Lauder Double Wear 2N1

- Kryolan Concealer Circle No.2

- Catrice Liquid Camouflage 020

- Kobo Professional Brightener Matt Powder 313 Banana Cream
- Kobo Professional Matte Blush Palette

- Sensique Bronzing Powder 107  Natural Tan

- Sensique Rainbow Highlighter Powder 301 Rainbow Magical


 //BRWI (BROWS)//
- My Secret Design Your Eyebrown Color Wax 01 Warm Taupe

- L'Oreal Brow Artist Genius Kit Palette Medium to Dark

 //OCZY (EYES)//

- Zoeva Eyeshadow Fix Matte Long Wear

- Sigma Beauty Gel Eye Liner Wicked

- Makeup Geek Eyeshadows: Mirage, Desert Sands, Bada Bing

- My Secret Glam & Shine Eyeshadow 10 Yellow
- Sensique Velvet Touch 156 Orange


- False Lashes noname

- L'Oreal False Lash Superstar XFiber Mascara

//USTA (LIPS)//

- L'Oreal Color Riche Matte 103 Blush in a Rush

 
 
 


Co sądzicie o takiej technice malowania oczu? Może wolicie standardowe cieniowanie?

Pozdrawiam :)



9 komentarzy:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia