niedziela, 11 września 2011

Niedzielna wycieczka - zamek Moszna

Hej :)

Trochę mnie nie było. Ale obiecuję poprawę.

Dzisiejszy post będzie na inny temat. Pojechaliśmy sobie pozwiedzać. W województwie opolskim jest wioska - Moszna - ciekawa nazwa ;) w której mieści się śliczny zameczek. Mi się on kojarzy z zamkiem z Harrego Potera ;) Same zobaczcie jak jest on piękny :)


w środku za bardzo nie było jak zwiedzać. Nie załapaliśmy się na przewodnika, ale do kilku pomieszczeń udało nam się wejść ;)


Oprócz zwiedzania, był także czas na odpoczynek ;)


I przedstawiam naszego kierowcę :D




Wycieczka się udała, wróciliśmy zmęczeni ale zadowoleni :) Jeżeli chcecie poczytać o tym zamku, zapraszam na stronę http://www.zamek-moszna.yoyo.pl/

Pozdrawiam :)

16 komentarzy:

  1. Zamek przepiękny i nazwę zapamiętam na pewno ;)
    A kierowca bombowy :D

    OdpowiedzUsuń
  2. jaki Twój synek podobny do Ciebie!

    piękny zamek

    OdpowiedzUsuń
  3. wspanialy wypad ;)

    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że nie udało Ci się zwiedzić zamku z przewodnikiem, bo naprawdę ciekawie opowiada! Mi najbardziej podobał się kościotrup w wierzy :P Pewnie jakaś księżniczka nie doczekała się księcia, hihi ;) Nadal jest tam tyle komarów? Gdy byłam tam rok temu nie można było się od nich odpędzić, były ich całe roje!! Coś strasznego! Żartowałam, że gdybym wykupiła sobie turnus w mieszczącym się zamku Centrum Terapii Nerwic, to nabawiłabym się nowej przez te komary, hihi ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę, masz dużo wspólnego z marką Paese :) będę często zaglądać :) lubię ich produkty :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. o widzę, że byłaś w moich okolicach :) często bywam na tym zamku :) bardzo ciekawe miejsca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A Kunegundę też widziałaś na wieży?? :) Piękny ten zamek....Też myślałam żeby się wybrać ale mi trochę daleko z pomorza...Może w przyszłym roku...

    OdpowiedzUsuń
  8. slicznie tam jest :D bylam tam jak bylam mala ;p ale nie mozna bylo zwiedzac zamku :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Robi wrażenie. A maluch za kierownicą- słodziutki :)
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  10. śliczne zdjęcia i śliczna dzidzia;) zapraszam do mnie:)
    http://egoistka7.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  11. z takim kierowcą wszędzie bym pojechała :)

    OdpowiedzUsuń
  12. tylkokasia - hehe, ja też tą nazwę zapamiętam :P

    simply_a_woman - w końcu 50% mnie ma ;)

    Ewela - czasami warto pojechać na taką wycieczkę.

    Marciamadness - może następnym razem uda nam się załapać na zwiedzanie. Komarów było mało, w tamtym roku przez powodzie ich się tak namnożyło.

    mejkapyrenaty - zapraszam.

    Cosmetics Freak - warto tam pojechać i pozwiedzać :)

    pat18s - to zazdroszczę takiego sąsiedztwa. Podobało mi się tam, że można wejść, rozłożyć kocyk na trawce i delektować się widokiem, nikt nie wygania itp.

    Kami1984 - nie widziałam ;)

    naatajla - z tego co wiem, to zwiedzanie zamku jest w weekend, w tygodniu wszystko jest pozamykane, bo jednak jest tam sanatorium.

    Katsuumi - dzięki :)

    lidzia007 - mi się skojarzył z Harrym Potterem - przez te wieżyczki ;)

    egoistka7 - dziękuję:)

    adrianna - :)))))

    OdpowiedzUsuń
  13. Swietne zdjecia!!Pieknie tam!
    Pozdrawiam i zapraszam do mnie
    http://saymejustine.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiedziałam, że jest tam, aż tak pięknie!! Musze też pojechać :))

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia