środa, 17 października 2012

Nowy wygląd bloga plus tam jakaś moja gadanina ;)

Witam ponownie ;)

Jak pewnie niektórzy zauważyli (Kazik :PPP ) blog wygląda nieco inaczej.  Widząc jak inne blogi zmieniają się w piękne miejsca, zapragnęłam także dokonać jakiejkolwiek zmiany. Poprzedni banner mi się znudził, jak i ogólny wygląd, więc to był dobry moment, aby coś zdziałać.



Wymieniłam banner, myślę, że jest lepszy od poprzedniego, choć pewnie mogłoby być lepiej. Nie mam jakiś szczególnych zdolności w ps itp graficznych programach, więc wszystko robiłam na tzw "czuja". Później zmieniłam ogólne kolory na blogu na odcienie niebieskiego, szarego i białego, w tle dałam zdjęcie popękanego lodu, zmieniłam czcionkę w niektórych miejscach, wypośrodkowałam tytuł notki. I chyba to wszystko. W sumie nic wielkiego, a jednak blog inaczej wygląda i w ostatecznie osiągnęłam "mroźny look" ;)
Jako, że naprawdę w takich sprawach jestem laikiem, chętnie wysłucham wszystkich waszych propozycji. Jeżeli coś byście zmieniły, coś dodały itp to piszcie. A jak się Wam podoba, to też napiszcie :P

Poza tym, też się tak rozleniwiłyście? Mnie ogarnął ogromny leń, najlepiej bym nic nie robiła, leżała i pachniała :D Niestety tak się nie da, ale obowiązki ograniczam do minimum i część rzeczy przekładam z dnia na dzień :PPP To także się wiążę z pisaniem notek.. :( Jedną piszę przez 3 dni i skończyć nie mogę. Jakaś niemoc mnie ogarnęła. Mam nadzieję, że to jest tylko chwilowe. A jak tam u Was?


Pozdrawiam :)

57 komentarzy:

  1. Znam to lenistwo ; P
    Ale trzeba się jakoś zmotywować i do dzieła !!! ; D

    Pozdrawiam:D

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się :D Zwłaszcza ten popękany lód <3

    OdpowiedzUsuń
  3. ja również myślę nad zmianami...niestety jestem zupełny laik w tych sprawach ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja też zbytnio się nie znam. Do zmian podchodziłam kilkakrotnie i nic mi nie wychodziło. Ale pomału, pomału coś tam zmieniałam i w końcu uzyskałam zadowalający efekt :)

      Usuń
  4. Zrobiło się zimowo u Ciebie :) Jestem na TAK :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ładnie, tak zimowo, podoba mi się :) Też musiałabym coś ruszyć, bo z reguły zmieniam szablon tak raz na porę roku, ale tak się przyzwyczaiłam do tego co jest teraz, że ciężko mi się zabrać za zmiany :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ty masz speca od takich spraw :P Niech zrobi tobie niespodziankę :D

      Usuń
  6. Bardzo mi się podoba, tylko te kółeczka mogłyby mieć obwódki :) No ale łatwo mi się mądrzyć, a sama nic nie umiem zrobić porządnego w programach graficznych :D Mimo tego, nowy wygląd bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem czy obwódko to nie byłoby już za dużo.

      Usuń
  7. ach mi też chce się takiej zmiany, ale jakoś nie mogę się zabrać do tego ;/

    OdpowiedzUsuń
  8. widzę, że jesienne lenistwo ogarnia wszystkich:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. mnie to na pewno :) jest zimno, brzydko, szybko robi się ciemno, normalnie nic się nie chce :P

      Usuń
  9. Od razu skojarzyła mi się zima- to już pora na "Ferrou- Królową Śniegu"? ;))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście nowa szata bloga jest bardzo ładna :D

      Usuń
    2. hi hi :) może gdzieś tam kiedyś się ukarzę jako królowa śniegu :PPPP

      Usuń
  10. Ładnie i pasuje do Twojej urody.

    OdpowiedzUsuń
  11. Tak tak ,to ja :D
    Bardzo bardzo mi się podoba !:)
    Muszę też chyba pomyśleć o bardziej "profesjonalnym" wyglądzie bloga !:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podoba nowy wygląd bloga, mimo, że nawiązuje do nadchodzącej pory roku, brrrr ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zimy nie lubię, bo wtedy marznę, ale takie zimne wyglądy bardzo mi się podobają :)

      Usuń
  13. super zmiana! bardzo na plus :)
    a lenia masz nie tylko Ty :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to dobrze, że nie tylko ja :) czuję się rozgrzeszona :PPPP

      Usuń
  14. Piękna zmiana, bardzo mi się podoba ;))

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny nagłówek i tło super:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi kilka rzeczy w nagłówku się gryzie, ale kompletnie nie wiem co :P

      Usuń
  16. U mnie dni pełne zniechęcenia przeplatają się z kreatywnymi. Dzisiaj zrobiłam bardzo dużo rzeczy. Jutro pewnie będę się zmuszać do pracy;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zbyt dużo kreatywnych dni to u mnie się nie zdarza :P tylko szukam wymówek aby nic nie robić, niestety tak się nie da:P Marzy mi się cały dzień leniuchowania :))

      Usuń
  17. Bardzo fajnie, zimowo, mroźnie :) Ładnie i subtelnie.

    OdpowiedzUsuń
  18. od razu zauwazyłam zmianę ;) bardzo elegancko. Szkoda, że ja nie znam się wcale na programach graficznych i html...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ale ja się też nie znam. :) html'a w ogóle nie ruszałam, wszystkie zmiany przeprowadzałam w szablonie :) A banner to też raczej metodą prób i błędów :)

      Usuń
  19. Zmiana zdecydowanie na korzyść :) Mnie też ogarnął leniwiec ;) Nic mi si ę nie chce i leżałabym tylko z książką, popijać herbatkę :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zmiany bardzo korzystne :) Co do lenistwa- też tak teraz mam niestety :( może to przez jesień? ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Też ostatnio myślę o takiej zmianie, ale jakoś nie mogę się do niej przybrać. Nie mam dobrego pomysłu na nowy banner. Ale Twój jest super. Rzuca się w oczy i przyciąga wzrok.
    Pozdrówka ;)
    Sol

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zmiany za mną chodziły gdzieś z około 2 miesiące :) robiłam kilka podejść jednak za każdym razem kończyły się fiaskiem :) ale w końcu coś się udało zrobić :) cieszę się, że banner się podoba :)

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia