czwartek, 13 sierpnia 2015

Klasyczny rozświetlający makijaż - mój sposób na lekki makijaż

Upały powodują, że nie mam ochoty się malować. Po kilku chwilach machania pędzlami jestem cała mokra. Nawet nie można się wtedy schłodzić wodą...  Dlatego też, w takie dni, makijaż noszę w ostateczności. I raczej wybieram wszystko co lekkie i rozświetlające. Taki też jest dzisiejszy look. 




Ten makijaż wykonałam w bardzo krótkim czasie. Brwi podkreśliłam niezawodną konturówką do brwi w żelu Inglot AMC Brow Gel o numerze 18. Obszar pod brwiami rozjaśniłam najpierw cielistą kredką Deni Carte a następnie połyskującym beżem. A na powiece są tylko dwa cienie. W zewnętrznym załamaniu nałożyłam jasny brąz, natomiast na resztę powieki zaaplikowałam jasny iskrzący beż. Oba cienie do powiek pochodzą z jednej z moich ulubionych paletek Makeup Revolution Iconic 2. Aby dodać odrobinę 'pazura' namalowałam kreskę czarnym linerem w żelu Maybelline Lasting Drama Gel Eyeliner. Natomiast biała kredka My Secret 2in1 Big Eye Pencil na linii wody otworzyła bardziej oko. Rzęsy wytuszowałam nową maskarą L'oreal Volume Million Lashes Feline. Zakochałam się w niej. Pięknie pachnie migdałami, bezproblemowo sunie po rzęsach, świetnie je rozdziela i jest mega trwała. Woda, czy zwykłe mleczko w ogóle jej nie rusza. Muszę sięgać po płyn dwufazowy. Jak tak dalej będzie się spisywała, to będzie mój hit!
 


Przez ostatni tydzień troszkę się opaliłam, mimo stosowania filtrów 50+. Dlatego też Revlon Colorstay 150 Buff okazał się odrobinę za jasny. Zmieszałam go z ciemniejszym odcieniem Estee Lauder Double Wear 3C1 Pebble. Dzięki temu wykończenie podkładu na buzi nie było matowe. Pod oczy nałożyłam korektor L'oreal True Match 01 Ivory. Wszystko lekko przypudrowałam Kobo Professional Transparent Matt Powder. Policzki podkreśliłam bronzerem Kobo Professional Matt Bronzing & Contouring Powder #311 Nubian Desert, różem Bobbi Brown Shimmer Brick Compact Rose. Rozśwetlenie w centralnej części twarzy uzyskałam dzięki Kobo Professional Highlighter Powder 310 Moonlight.

Tym razem postanowiłam poszaleć z z kolorem na ustach. Do takiego delikatnego makijażu oczu będzie pasował każdy odcień, jednak sięgnęłam po piękną czerwień Kobo Professional Fashiom Color Shine & Care Lipstick 205 Sensual Red . O tych pomadkach w kredce opowiem już niedługo. 



Taki makijaż idealnie sprawdzi się na codzień, na eleganckie wyjście, ślub. Myślę, że będzie każdemu pasował. Być może na upały może okazać się za ciężki, ale niestety, jeśli chcemy wyglądać perfekcyjnie, to kilka tych warstw musi się znaleźć na twarzy. A są w naszym życiu sytuacje, gdzie pokazać się bez niczego nie można ;) W takich ekstremalnych warunkach spryskuję gotowy makijaż  fixerem w sprayu Kryolan. Żaden upał nie jest wtedy straszny.

A Wy jak się malujecie w takie upały?

Pozdrawiam :)





9 komentarzy:

  1. Dla mnie to idealny, lekki makijaż na ... zimę :D. W takich kolorach dobrze się czuję zimą, latem wolę inną tonację, ale ten typ makijażu z kreską i podkreślonymi ustami bardzo, bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Myślę, że taki makijaż o każdej porze roku się sprawdzi :) Fajne jest to, że zmieniając, tak jak piszesz, odcień cieni do powiek można w szybki i prosty sposób uzyskać świetny look, który do nas pasuje i który lubimy ;)

      Usuń
  2. Śliczny, uwielbiam tego typu makijaże ! Jak na razie z kreskami mam ciągle problem ale mam nadzieję że w końcu się nauczę je malować

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja uwielbiam takie kolorki w makijażu i tak naprawdę głównie się takowych trzymam :-) nie mam odwagi by robic turkusową kreskę, czy powiekę w kolorze fuksji :-) więc Twój makijaż bardzo mi się podoba :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękny i do tego bardzo elegancki :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Na co dzień także maluję się delikatnie, bo w upały nie ma sensu zanadto szaleć z makijażem;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ładnie wyglądasz, usta mają fenomenalny kolor ;) dobrze, bez przekombinowania ;) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. jest bardzo ładny :)
    a w upały najlepiej, gdy nie muszę się malować.

    OdpowiedzUsuń
  8. ładne oba, ja w te upały to w ogóle nic nie nakładam, w szczególności że jeżdzę do pracy rowerem :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia