środa, 11 stycznia 2017

FaceandLook BOX

Dzisiaj przychodzę do Was z recenzją pudełka z kosmetykami Face&Look, który jakiś czas temu miałam przyjemność otrzymać. Do tej pory nie miałam do czynienia z taką akcją, więc jest to dla mnie coś nowego. Zapraszam Was na przegląd pudełka i recenzje kosmetyków.

 



Pudełko, które otrzymałam zostało nazwane F&L BOX DERMEDIC - ZDROWA CERA. Dedykowane jest do osób, które mają skórę problematyczną. A taką mam, choć przez dłuższy okres prezentowała się wspaniale, ponieważ bardzo o nią dbałam. Nadal to robię, jednak ostatnio mam bardzo dużo stresu w życiu prywatnym i zawodowym i widać to po mojej cerze - tak właśnie mój organizm reaguje. Dlatego też bardzo się ucieszyłam, jak zobaczyłam w środku kosmetyki. A co znalazłam?

W Face&Look Boxie DERMEDIC - ZDROWA CERA  znajdziesz trzy dermokosmetyki z serii NORMANCE PREVENTI, które pomogą Ci w codziennej pielęgnacji cery tłustej i mieszanej:
  • Płyn micelarny - skutecznie usunie makijaż i zanieczyszczenia ograniczając nadmierne przetłuszczenie, ale jednocześnie nie wysuszając Twojej skóry;
  • Serum na rozszerzone pory  - zmniejszy nawet do 62% rozszerzone pory, spłyci drobne nierówności  i rozświetli Twą twarz;
  • Preparat punktowy  - zadziała niczym koło ratunkowe pomagając szybko i skutecznie pozbyć się stanów zapalnych o podłożu trądzikowym;
Pudełko można zakupić tutaj i kosztuje ono 49,99zł (wartość kosmetyków wynosi 98,90zł - ceny zostały pobrane ze strony producenta).


NORMACNE Płyn micelarny H2O



Płyn micelarny jest przeznaczony do skóry trądzikowej. Ma za zadanie oczyścić skórę przed dalszą pielęgnacją. Tutaj nie będę się rozwodzić, bo w moim odczuciu spełnia on w 100% swoje zadanie. Bardzo przyjemnie pachnie, troszkę ziołowo jednak delikatnie, co zapewne zawdzięcza ekstraktowi z rozmarynu. Świetnie oczyszcza skórę od zanieczyszczeń, dobrze radzi sobie z usuwaniem makijażu, choć do tego mam inne specyfiki. Używając tego typu produktów liczę na odświeżenie oraz stonizowanie cery i tutaj jest to zapewnione. Ciężko mi powiedzieć, czy zapobiegł powstawania nowych wyprysków, ponieważ one ciągle się u mnie pojawiają. Jednak jest to spowodowane na pewno stresem, a nie używanymi kosmetykami. Natomiast śmiało mogę powiedzieć, że moja cera w strefie T mniej się przetłuszcza, dłużej wygląda świeżo i promiennie. Oczywiście produkt jest hipoalergiczny.




NORMACNE Serum na rozszerzone pory



Serum ma za zadanie przede wszystkim zmniejszyć rozszerzone pory. Przyznam się, że mam z nimi od zawsze problem, są one widoczne i bardzo szybko się zanieczyszczają. Jednak używając ten preparat zauważyłam ich zmniejszenie, nie są aż tak widoczne i dzięki temu nie są zapchane. Używam go rano i wieczorem zastępuje mi krem. Skóra zrobiła się gładka, napięta. Mimo mroźnej pogody nie przesusza mi się, jest bardzo dobrze nawilżona. Uwielbiam ten kosmetyk. 
Natomiast opakowanie jest bardzo wygodne. Serum znajduje się w szklanym, nieprzezroczystym opakowaniu aby chronić aktywne składniki takie jak p-Refinyl, AC.NET, AHA+L-Arginina, Chlorofil, Gliceryna, natomiast pobiera się go za pomocą także szklanego zakraplacza. Konsystencja jest wodnista i bardzo dobrze rozsmarowuje się po cerze. 






NORMACNE Preparat punktowy



Ten preparat ma za zadanie rozprawić się z wypryskami, które pojawią się na naszej twarzy znienacka. Producent chwali się, że już "po 6h zmniejsza trądzikowe zmiany i skuteczność jest potwierdzona badaniami". Niestety - ja tego nie potwierdzam. U mnie nie zrobił nic, nie sprawdził się. Jak wyprysk był tak był, nie spowodował, że się zmniejszył czy wpłynął na redukcję przebarwień skóry. Dobrze, że też nie zaszkodził. Patrząc się jednak na składniki aktywne, czyli Kwas salicylowy, Ekstrakt z tymianku, Alantoina, Triclosan, powinno się coś zadziać. Ciągle liczę na to i mimo wszystko rano i wieczorem stosuję krem. 



Myślę, że pudełko Face&Look BOX z kosmetykami Dermedic jest wart swojej ceny. Otrzymałam dwa ciekawe produkty polskiej marki, które jak na razie dobrze działają na moją cerę. 

Używałyście kiedyś tych kosmetyków? A może jakiś inny produkt tej firmy działa u Was cuda? Podzielcie się swoimi opiniami.

Pozdrawiam :)







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia