niedziela, 10 września 2017

DELIKATNY DZIENNY MAKIJAŻ || PIERWSZY KONTAKT Z PALETKĄ ABH MODERN RENAISSANCE

W sierpniu obchodziłam urodziny i imieniny. Postanowiłam zrobić sobie prezent i kupić jedną z palet cieni, na którą od dawna choruję. W ten oto sposób trafiły do mnie Anastasia BeverlyHills Modern Renaissance oraz Dipbrow Pomade w kolorze Taupe. Oba produkty są tak znane wśród maniaczek kosmetycznych, więc nie powiem nic innego, co już nie zostało powiedziane czy napisane. Moje pierwsze wrażenia są pozytywne, a lekki makijaż świetnie nada się na co dzień. 




Paletkę ABH oraz kultową pomadę zakupiłam na stronie CultBeauty. Nie chciałam kupować na polskich stronach, bo ceny są chyba brane z kosmosu, 50-100zł przebitki. W angielskich sklepach jest o wiele, wiele taniej, poza tym akurat na CultBeauty była promocja, 15% mniej na wszystko, brak płatności za wysyłkę. No cóż, żal było nie skorzystać. Minusem jest czas oczekiwania na kosmetyki, dwa tygodnie to minimum.



Pierwsze moje wrażenie jeżeli chodzi o paletkę Modern Renaissance, to WOW. Opakowanie jest cudowne, jasno różowe pudełeczko jest pokryte mięciutkim welurem. Cienie są bardzo dobrze napigmentowane, wystarczy lekko dotknąć pędzlem, aby uzyskać niesamowity kolor. Minusem jest pylenie, co powoduje, że część produktu jest niewykorzystana. I zawsze trzeba strzepać nadmiar produktu z pędzla mimo, że tylko lekko się dotknęło cienia. Blendowanie jest bardzo łatwe, kolory gładko się mieszają i rozcierają, nie robią plam.



Do brwi wybrałam  Dipbrow Pomade w kolorze Taupe. W słoiczku wygląda bardzo jasno, jednak na brwiach jest ciemniejszy. Kolor jest bardzo zbliżony do pomad Inglot Brow Liner Ger w kolorze 12. Aplikacja jest bardzo przyjemna i produkt ładnie się prezentuje. 


 
 


Na początek chciałam wykonać prosty i delikatny makijaż. Nie chciałam szaleć z kolorami, więc skupiłam się na brązach. Do wykonania tego makijażu oczu użyłam kolorów Warm Taupe, Cyprus Umber, Raw Sienna oraz połyskujący Vermeer. Nie mogło zabraknąć sztucznych rzęs, które spowodowały, że makijaż od razu inaczej się prezentuje. Wybór padł na Donegal z najnowszej kolekcji Jungle. 

Lista kosmetyków:
//TWARZ (FACE)//
- Makeup Atelier Paris Waterproof Liquid Foundation 2NB and 4Y
- Catrice Liquid Camouflage 010
- Laura Mercier Loose Setting Powder Translucent
- Kobo Professional Matte Blush Palette 
- Diorskin Nude Tan Sun Powder 003 
- My Secret Face Illuminator Powder  Princess Dream
//BRWI (BROWS)//
- Anastasia BeverlyHills Dipbrow Pomade Taupe
//OCZY (EYES)//  
- Zoeva Eyeshadow Fix Matte
- Sigma Beauty Gel Eye Liner Wicked 
- Anastasia BeverlyHills Modern Renaissance Palette: Warm Taupe, Cyprus Umber, Raw Sienna, połyskujący Vermeer    
- Donegal False Lashes 
- Max Factor 2000 Calorie
//USTA (LIPS)// 
- L'oreal Color Riche Matte 103 Blush in a Rush

 
 
 


Przez najbliższy czas będę sprawdzać, jak się spisuje ta paletka. Kolory są bardzo ładne, na pewno nadadzą się na nadchodzący jesienny czas. Jestem ciekawa, czy Wy posiadacie w swojej kolekcji tę paletkę. Co o niej sądzicie?


Pozdrawiam :)


16 komentarzy:

  1. Oczko pięknie się mieni! Bardzo ładnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny i klasyczny makijaz <3 Bardzo mi sie podoba :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ostatnio trochę szalałam z kolorami, więc tym razem wybrałam coś spokojniejszego :-) dziękuję :)

      Usuń
  3. Wspanialy make up i cudne rzęsy :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Po pierwsze, widzę zmiany w wyglądzie bloga ;) Zdecydowanie na plus ;) A sama paletka to moje marzenie <3 Jak piszesz, że był to prezent dla Ciebie od Ciebie na urodziny to może i ja taki sobie zrobię :D Co prawda do moich urodzin jeszcze trochę... Nie wiem czy wytrzymam :D Ale jak już będę się na nią decydowała to też z pewnością powędruję na CultBeauty. Polskie ceny mnie przerażają... Rozumiem 30 zł przebitki, ale 100?! A jeszcze zapytam, płaciłaś złotówkami? Bo nie wiem jak jest z przewalutowaniem, ile trzeba dodatkowo policzyć za tę usługę...
    A makijaż jak zwykle pierwsza klasa ;) Rzadko komentuję Twoje dzieła, ale zawsze podziwiam w ciszy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. W końcu musiałam coś zrobić z blogiem, bo na niego patrzeć się nie dawało ;) fajnie, że ci się podoba :) co do zakupów z cultbeauty, to mi nie ściągnęło żadnych pieniędzy za przewalutowanie. Zapłaciłam tyle, co pokazywalo w sklepie
      :-)

      Usuń
  5. Jaka cudowna paletka :) śliczny makijaż.

    OdpowiedzUsuń
  6. Widziałam same ciepłe makijaże tą paletką i jestem niesamowicie zaskoczona tym, co stworzyłaś. Jest pięknie i bardzo uniwersalnie. Nie powiedziałabym, że to Modern Renaissance.

    OdpowiedzUsuń
  7. ślicznie wykonany klasyczny makijaż, pięknie podkreślone oko i fajny kolorek na ustach :) jak ci idzie przyklejanie sztucznych rzęs, długo się wprawiałaś?

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetnie wygląda ta paleta, piękny makijaż :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia