sobota, 16 września 2017

MOCNY MAKIJAŻ NA WESELE || DLA GOŚCIA

Kolejny tydzień za nami, a ja przychodzę do Was z makijażem. Tym razem nie na sobie, modelowała mi siostra, Agata dzisiaj bawi się na weselu jako gość. Nadarzyła się okazja, więc postanowiłyśmy się pobawić.

 


 

Moja młodsza siostra zażyczyła sobie mocny makijaż powiększający oczy, najlepiej w szarościach oraz czerwone usta. Postarałam się spełnić jej życzenie. Wyszło klasycznie, ale z pazurem.




LISTA KOSMETYKÓW:
//TWARZ (FACE)//
- Makeup Atelier Paris Waterproof Liquid Foundation 2NB
- Catrice Liquid Camouflage 010
- Laura Mercier Loose Setting Powder Translucent
- Kobo Professional Matte Blush Palette 
- Diorskin Nude Tan Sun Powder 003 
- My Secret Face Illuminator Powder  Princess Dream
//BRWI (BROWS)//
- Anastasia BeverlyHills Dipbrow Pomade Taupe
//OCZY (EYES)//  
- Zoeva Eyeshadow Fix Matte
- Sigma Beauty Gel Eye Liner Wicked 
- Anastasia BeverlyHills Modern Renaissance Palette: Vermeer    
- Sigma Nightlife Palette: Bijou, Panache, Leather Pants
- Zoeva Rodeo Belle Palette: Day Money
- Kobo Professional Pure Pearl Pigment 511 Magic Sparks
- Ardell kępki rzęs
- Max Factor 2000 Calorie
//USTA (LIPS)// 
- L'oreal Color Riche Matte 347 Haute Rouge

 



Makijaż się podobał, więc jestem zadowolona :)
 
Pozdrawiam :)
 
 

7 komentarzy:

  1. Fajnie wyszedł ten makijaż. Ja idę za tydzień na wesele i nie mam jeszcze pomysłu na makijaż.
    Zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piekny makijaz z pazurem, pasuje modelce i to bardzo :D

    OdpowiedzUsuń
  3. W połączeniu z kolorem włosów wygląda obłędnie ☺

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow! Konkretny makijaz! BRawo :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetny wpis :) Bardzo ładnie wyszedł Tobie ten makijaż. Prosta technika, która daje idealny efekt. Wiesz może jak za pomocą odpowiedniej sztuki makijażu w sposób optyczny powiększyć oczy?

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękny i bardzo naturalny makijaż. Idealnie pasuje do twoich włosów i urody. Doskonale się dobraliście! Każde wesele powinno być udane!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia