sobota, 11 listopada 2017

SHINYBOX PAŹDZIERNIK THINK PINK

Troszkę mnie nie było, ale już wracam. Nawet nie wiem, jak i gdzie ten cały czas minął - połowa listopada prawie już za nami, a ja jeszcze Wam nie pokazywałam październikowego pudełka ShinyBox! A jest co prezentować, bo pudełko po ostatnich średnich zawartościach, bardzo mi się spodobało. Jak jeszcze nie widziałyście, to zapraszam Was ze mną na jego przegląd.

 



Pudełko ma nazwę Think Pink i oprócz kosmetyków skrywa w sobie wiele ważnych informacji. Październik to na całym świecie miesiąc świadomości raka piersi. W tym czasie często są podejmowane tak ważne dla kobiet tematy jak profilaktyka, diagnostyka oraz nowoczesne leczenie raka piersi. ShinyBox zwraca na to uwagę. W pudełku znajdziemy broszurki pomagające w samobadaniu piersi pokazujące krok po kroku jak to robić, w gazetce Shiny Mag artykuł o mitach związanych z rakiem piersi, a od sklepu alablaboratoria.pl Voucher upoważniający na 10% zniżki na badania mutacji w genie BRCA1 i BRCA2. Cieszy mnie fakt, że ShinyBox dołączył do różowej wstążki.



BARNANGEN ALL OVWE RESCUE BODY BALM to treściwy balsam do ciała o przyjemnym delikatnym zapachu. Ma on dość gęstą konsystencję, jednak bardzo ładnie się rozsmarowuje i szybko wchłania. Po jego użyciu skóra jest miękka i dobrze nawilżona, od dwóch tygodni nie rozstaję się z nim. 



7TH HEAVEN PASSION PEEL OFF to owocowa maseczka do twarzy. Ma bardzo ładny skład, większość to owocowe ekstrakty bogate w witaminy i przeciwutleniacze. Na pewno po nią niedługo sięgnę, jest wysoko w kolejce. 



BISPOL ŚWIECA ZAPACHOWA. Tego jeszcze nie widziałam w ShinyBoxie, ale nie narzekam. Jesienią i zimą lubię palić różne aromatyczne świeczki, więc się u mnie nie zmarnuje. Ta, którą otrzymałam ma delikatny zapach, nie nachalny. Bardzo mi się on podoba.



EFEKTIMA INSTYTUT ALGAE-LIFT to hydrożelowa maska z efektem liftingującym. Jest ona wzbogacona o witaminę C, działa na cerę przeciwutleniająco, ochronnie, wychwytuje wolne rodniki. Natomiast arbutyna rozjaśnia skórę, nadając jej świetlisty i promienny wygląd. Po jej użyciu następuje poprawa wyglądu i nawilżenia skóry. Świetny produkt, który można zastosować przed ważnym wyjściem. 



JANTAR WCIERKA DO WŁOSÓW. Wielokrotnie zastanawiałam się nad kupnem tego produktu, bo wiele osób ma o niej dobre zdanie. Po długotrwałym stosowaniu polepsza się kondycja włosów: są mniej łamliwe i nie wypadają, są gładkie i lśniące, zdrowo wyglądają, natomiast skóra głowy jest nawilżona a wszelkie podrażnienia złagodzone. Jestem ciekawa, czy zadziała.



AVON MARK SZMINKA W PŁYNIE. Przyznam się, że nie przepadam za tą firmą i nigdy nie zdecydowałabym się na zakup tej pomadki. Ale jak już ją mam, to wypróbowałam. Kolor, który otrzymałam to Irresistible, czyli przygaszona czerwień. Szybko zastyga ona do matu, a zapach jest słodki, ale przyjemny. O dziwo, lekko nosi się ją na ustach, ale nie jest jakoś super trwała. 



POCKET ENERGY BAR - czyli batonik jabłkowo-cynamonowy stworzony przez Anię Lewandowską. Smaczny, choć nie prezentuje się zachwycająco.



CHARMINE ROSE próbka KREMU NA ROZSZERZONE NACZYNIA KRWIONOŚNE. Zawsze to miły gadżet, lubię tego typu próbki, często biorę je ze sobą na wyjazdy.


Podsumowując, pudełko jest całkiem całkiem, jest o wiele lepiej niż w ostatnich miesiącach. Myślę, że wszystko zużyję min. balsam do ciała czy maseczki. A Wy co sądzicie o zawartości?

Pozdrawiam :)


7 komentarzy:

  1. Nie zamawiam pudełek, ale z tej zawartości byłabym nawet zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam to pudełeczko i zawartości jestem bardzo zadowolona ;) Jedynie pomadka z Avon nie przypadła mi do gustu, bo trafił mi się nie mój kolorek ;) Poza tym wolę jednak zastygające produkty do ust ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Aktualnie używam wcierki z Jantara. Mam nadzieję, że trochę mnie wspomoże:) Świeczka wydaje się ciekawa jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawartość pudełka naprawdę całkiem fajna ;) Również mam tą nową pomadkę od Avon ale u mnie trzyma się bardzo dobrze i długo na ustach ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki box jest ekstra.. no i odżywka z jantara :O słyszałam same dobre opinie :) obserwuje i zapraszam do mnie :*

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia