wtorek, 5 lutego 2019

SHINYBOX STYCZEŃ || Time to Shine

Witam Was w lutym :) Po dość intensywnym weekendzie wracam do Was ze styczniowym pudełkiem Shinybox. Tym razem sloganem jest 'Time to Shine' - świetnie się wpisuje w początek roku, postanowienia noworoczne, czas szaleństw karnawału. A jak jest z zawartością? Czy jest ona spójna z hasłem? Zapraszam do dalszego czytania.




W pudełku znalazłam kosmetyki do pielęgnacji oraz do makijażu. 

Coś dla Ciała.... i chciało by się rzec, że także dla duszy. Bardzo jestem ciekawa Biodermic Masce w płacie. Można było trafić na jedną z czterech wersji, u mnie się pojawiła maska hialuronowa. Jej skład jest oparty na wyselekcjonowanych naturalnych składnikach aktywnych. Kwas hialuronowy łączy włókna kolagenu i elastyny w skórze właściwej i wiąże cząsteczki wody, zapewniając jej blask. Nawilża i napina skórę, wygładza drobne zmarszczki i nierówności. Minimalizuje stany zapalne i usuwa wolne rodniki. Pozostawia skórę jędrną, nawilżoną i aksamitnie gładką. 


Drugą maseczką do twarzy jest dobrze mi znana Dermaglin Maseczka regenerująca do twarzy. Jestem z nich zawsze bardzo zadowolona i często po nie sięgam. W swoim składzie zawiera zieloną glinkę kambryjską, wyciąg z miodu akacjowego, olejek pomarańczowy. Polecana jest w szczególności dla skóry zmęczonej, szorstkiej, wymagającej zdecydowanego działania i poprawy wyglądu. Pozostawia skórę gładką i przyjemną w dotyku.


Carlo Bossi Parfumes L'Amour Crystal Famme to 10mililitrowa perfumetka. Zapach trafił mi się nawet okej, pewnie wrzucę go do torebki, aby mieć go przy sobie.


 
Coś do włosów.... W boxie znalazłam aż trzy takie produkty. Szampony Schwarzkopf Gliss Kur lubię, więc pewnie nowy kosmetyk Purify&Protect przypadnie mi do gustu. Choć jestem bardziej ciekawa drugiego kosmetyku, a mianowicie...


..._Element Szampon do włosów z węglem aktywnym. Według producenta szampon dogłębnie oczyszcza skórę głowy, działa kojąco i nawilżająco, chroni włosy przed negatywnym wpływem środowiska i zmniejsza przetłuszczanie się włosów. Przeznaczony jest do pielęgnacji wszystkich typów włosów, przede wszystkim narażonych na częsty kontakt z różnego rodzaju zanieczyszczeniami. Opis brzmi ciekawie.


Trzeci produkt do włosów to Vis Plantis Maska do włosów z serii Basil Element. Także nim jestem zainteresowana, bo ostatnio namiętnie poszukuję czegoś fajnego, co poprawiłoby stan moich włosów.  Maska ma za zadanie zwiększyć miękkość i elastyczność włosów i skutecznie przeciwdziałać rozdwajaniu się końcówek. Dzięki naturalnemu, ekologicznemu ekstraktowi pozyskiwanemu z bazylii, dodatkowo wzmocni i odmłodzi strukturę skóry głowy, opóźni utratę włosów i zagęści je.




Coś do makijażu.... W pudełku znalazłam aż trzy takie produkty. Powinny być cztery, jednak z powodu braków w magazynie nie został on dołączony. I w sumie się z tego cieszę, bo za rekompensatę otrzymałam trzy produkty, które wcześniej Wam pokazałam, czyli maska wzmacniająca do włosów z serii Basil Element, perfumetkę Perfumes L'Amour Carlo Bossi oraz maskę w płacie Biodermic. A tak byłby to kolejny kosmetyk Bell. No właśnie, wszystkie kosmetyki kolorowe to Bell. Co znalazłam? Błyszczyk Lip Lacquer Liquid, Brow Modeller Gel oraz Kremową pomadkę do ust Secretale Nude. I chyba tylko ten ostatni kosmetyk trafił w moje gusta. Na razie spisuje się ok, kolor też jest dla mnie odpowiedni.





Podsumowując, zawartość mi się nawet podoba, udany start w nowym roku. Większość kosmetyków z miłą chęcią wypróbuję i zużyję. Maski do twarzy czy szampon z węglem aktywnym to moi ulubieńcy. Natomiast nie cieszy mnie zbytnio kolorówka. Ale to tylko dwa produkty, więc nie jest źle. A Wy co sądzicie o zawartości?


Pozdrawiam :)

14 komentarzy:

  1. Na paru produktach nawet można zawiesić oko ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Sporo rzeczy do włosów i makijażu:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet nawet, niby bez szały ale chociaz szampon glisskur bym przegarneła!

    OdpowiedzUsuń
  4. Thanks for sharing the info, keep up the good work going.I really enjoyed exploring your site. good resource.
    The information you share is very useful. It is closely related to my work and has helped me grow. Thank you!
    best weight loss diet plan

    OdpowiedzUsuń
  5. Maska hialuronowa mnie zaciekawiła, reszta nie najgorsza.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawa jestem tego szamponu z węglem aktywnym, kolorówka Bell też fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Z tych rzeczy na pewno też kilka by mnie zainteresowało :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Świetne zestawienie. Kilka produktów jest bardzo interesujących.

    OdpowiedzUsuń
  9. Podoba mi się pomadka nude, ją bym chętnie wybrała:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta maska wzmacniająca jest świetna

    OdpowiedzUsuń
  11. Vis Plantis mi się bardzo spodobało :) Namówiłaś mnie do zakupu

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia