czwartek, 3 maja 2012

Czarny Mat - recenzja lakieru Delia Cosmetics Matt Effect #415

Dzisiaj będzie o czerni.. matowej czerni :) Kolejnym lakierem, którym otrzymałam od firmy Delia Cosmetics jest Matt Effect #415. Nie jest to do końca pełen mat, powiedziałabym, że wykończenie to taki półmat, kojarzy mi się z efektem czarnej skóry, hmm... idealny dla ostrych dziewczyn :)

Lepiej mi się z nim współpracuje, aniżeli z jego miętowym bratem. Przede wszystkim jest rzadszy - dzięki temu bezproblemowo jednym ruchem zgrabnego pędzelka pokrywamy płytkę paznokcia bez smug. Poza tym, jest bardziej kryjący, już jedna grubsza warstwa wystarcza aby uzyskać pożądany efekt. Czas schnięcia jest w sumie taki sam, bardzo szybko dogłębnie wysycha, co jest dla mnie bardzo ważne. Z trwałością jest różnie - przy dodatkowym topie jest nie do zdarcia przez kilka dni, bez topu, malutkie odpryski potrafiły się pojawiać już po 24h, ale mimo tego i tak go uwielbiam :)

Zobaczcie, jak się prezentuje:

Zdjęcia bez lampy błyskowej:

Zdjęcia z lampą błyskową:


******************************

Tak jak poprzednio, pokażę Wam jak ten kolor prezentuje się z błyskiem. Tym razem nałożyłam lakier bezbarwny terapia witaminowa Paese:

Zdjęcia bez lampy błyskowej:

Zdjęcia z lampą błyskową:


Tym razem, która wersja Wam bardziej się podoba? Mi jednak bez błysku, ten półmat naprawdę świetnie wygląda na pazurkach :)

Pozdrawiam :)

11 komentarzy:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia