sobota, 19 maja 2012

Makijaże gwiazd - Eva Longoria

Heeej ;)

Na wizaz.pl organizowany jest konkurs na makijaże gwiazd z Cannes 2012. Biorę w nim udział i jeżeli chcecie zajrzeć to podaję link KLIK ;)

Na sam początek, wzięłam pod lupę makijaż Evy Longoria. Chyba już wszyscy wiedzą, że bardzo lubię ciemne makijaże, a właśnie Eva Longoria takie "nosi". Nie oszukujmy się, mocne makijaże jej pasują :)

Oto moje odwzorowanie makijażu:




Więcej zdjęć jest na  wątku konkursowym :)

Pozdrawiam :)

23 komentarze:

  1. Eva to piękna kobieta :) Makijaż też bardzo mi się podoba!

    OdpowiedzUsuń
  2. :) Bardzo mis ie podoba :) Tak zadziornie wyglądasz w tym makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Idealny makijaż dla Ciebie! Wyglądasz w nim wspaniale :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja uwielbiam wszelkie ciemniaki,najlepiej w nich się czuję :)

      Usuń
  4. Zjawiskowo wygladasz, i Ty i Eva Longoria fantastycznie wygladacie w takim make up'ie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. podobny make up :) piękne oczka;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. starałam się jak najlepiej odwzorować ten makijaż :) dziękuję :)

      Usuń
  6. sliczny :D bardzo lubie szaraki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Pasują Ci takie mocne makijaże :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny makijaż,bardzo elegancki:-)

    OdpowiedzUsuń
  9. jak zawsze piękna :) sexy! powodzenia :)

    OdpowiedzUsuń
  10. rewelacyjnie Ci w tym makijażu :)
    a na ustach jaką masz szminkę?bo bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia