niedziela, 27 maja 2012

Makijaże Gwiazd - klasyczny look w kilku odsłonach

Cześć. Dzisiaj przedstawię Wam kolejny makijaż, który wykonałam na konkurs odbywający się na wizaz.pl KLIK.

Makijaż oczu jest klasyczny. Czyli beż na całą powiekę, zaznaczenie załamania, gruba kreska linerem i mocno wytuszowane rzęsy.

 *** W pierwszej odsłonie usta pomalowałam na czerwono - dzięki temu look jest wyrazisty, elegancki. Tak jak u Natasha Poly  czy Fan BingBing.


*** Tym razem usta pomalowane błyszczykiem o lekkim różowym kolorze. W ten sposób uzyskać można subtelny, romantyczny look, prawie jak u Kelly Brook


*** usta zaznaczone nudziakowo - lekko pomarańczową pomadką.


Która wersja najbardziej Wam się podoba?

Pozdrawiam :)

14 komentarzy:

  1. wszystkie mi się podobaja i w każdej Ci dobrze :)
    śliczne kreseczki

    OdpowiedzUsuń
  2. w czerwonych ustach wygladasz zjawiskowo!!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) choć ja nie lubię się w czerwieni :)

      Usuń
  3. czerwona szminka została chyba stworzona dla Ciebie :) wyglądasz cudownie!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) oj, mi się wydaje że właśnie w czerwonych ustach to najgorzej wyglądam :P mam je dość wąskie, troszkę asymetryczne i przez to mocno kolory to jeszcze bardziej uwydatniają :)

      Usuń
  4. super, piękne oczy:)

    OdpowiedzUsuń
  5. I wersja - to klasyczna elegancja ale zdecydowanie na wieczór. Najfajniejsza jest chyba ostatnia - ta szminka Ci bardzo pasuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. czerwona i pomaranczka - TAK! pieknie

    OdpowiedzUsuń
  7. Co za piękna kreska:) Jestem pod mega wrażeniem:) Wersja z pomarańczową pomadką jest cudowna:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wydaje mi się, że najbardziej Ci do twarzy w tym makijażu nr 2. Super.

    Pozdrawiam
    Sol

    PS. POLECAM WZIĘCIE UDZIAŁU W MOIM KONKURSIE DLA BLOGERÓW:

    http://turystycznyprzewodnik.blogspot.com/2012/05/konkurs-drugi-dla-bloggerow-z-okazji.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo elegancko, uwielbiam wersję z czerwonymi ustami :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia