poniedziałek, 12 października 2015

Autumn Glamour

Lubię jesień za to, że można poszaleć z kolorami, tymi mocniejszymi i ciemniejszymi. Tęcza na oku nie współgra z pogodą, która jest za oknem. Natomiast na przykład granatowy smoky eyes z bordowymi ustami nie jest dla nikogo zaskoczeniem.Na dzisiejszy makijaż wybrałam przede wszystkim zielenie. Postanowiłam sięgnąć po nowe duochromowe cienie MakeupGeek. Nie namyślając się zbyt długo, przemieszałam kilka kolorów i wyszło ciemnie, ale też z błyskiem. Duochromy zawsze lubiłam - za pomocą jednego cienia można wyczarować świetne i niepowtarzalne makijaże. W zależności od intensywności oraz kąta padania światła cienie inaczej się prezentują. Niestety za pomocą zdjęć trudno ukazać tę cechę, ale mam nadzieję, że w miarę jest to widoczne.




Użyte kosmetyki:
  • Foundation Revlon Colorstay #150 Buff mixed with  Revlon Colorstay #320 True Beige
  • L'Oreal True Match Concealer 01 Ivory.
  • Kryolan  Dermacolor Fixing Powder  #P1
  • Kobo Professional Matt Bronzing & Contouring Powder #311 Nubian Desert
  • Kobo Professional  Matte Blusher 202 Terra Cota
  • Urban Decay Eyeshadow Primer Potion Original
  • Urban Decay Smoked Eyeshadow Palette: Kinky
  • Makeup Geek Duochrome Eyeshadows: Karma, Voltage, Secret Garden, Steampunk, Typhon,
  • My Secret Waterproof Eyeliner Brown
  • My Secret Eyeshadow Stick I Love My Style: Shimmer Bronze
  • L'Oreal Volume Million Lashes So Couture
  • Kiko Velvet Mat - Satin Lipstick  602 Natural Rose
 
 
 

Przepraszam za rzęsy, niestety ostatnio bardzo mi się przerzedziły, następuje ich wymiana. Muszę odczekać kilka tygodni, aby wszystko wróciło do normy.

W najbliższym czasie planuję Wam pokazać wszystkie Duochromy z MakeupGeek. Zobaczycie jak się pięknie prezentują na swatchach oraz zapoznam Was z moją opinią na ich temat.


Pytanie do Was: Po jakie kolory sięgacie jesienią? 

Pozdrawiam :)





19 komentarzy:

  1. Bardzo pasuje Tobie ten makijaż, cienie idealnie podkreślają kolor twoich oczu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Podoba mi się, jednak nie wiem czy wyglądałabym korzystnie w takim makijażu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy z nas ma takie kolory, które nie pasują lub źle się w nich czujemy;)

      Usuń
  3. Świetne kolory! Blendowanie perfect!

    OdpowiedzUsuń
  4. Cudowne połączenie, efekt genialny! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurde, po prostu bajka <3 Już wiem, jak się jutro pomaluję :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ooo to ja czekam za swatches :) a makijaż z dość nietypowym połączeniem cieni, gdyby nie ciemniejsze wykonanie - wyglądałby tandetnie, a tak wygląda fantastycznie, dodałaś mu tajemniczości i to właśnie lubię :)

    Jesienią łapię za brąz, pomarańcz, czerwień, żółty, fiolet, szarość, czerń i złoto :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli wybierasz piękne, jesienne kolory :) Swatche niedługo znajdą się na blogu :)

      Usuń
  7. uwielbiam duochromy i efekt, jaki potrafią dać na powiece :) mnie się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Idealnie wygląda na Twoich zielonych oczkach, przepiękny :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. piękny :)
    ps: to są Twoje piękne długie rzęsy ? Jak tak to zazdro :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia