niedziela, 23 lipca 2017

Długie i podkręcone rzęsy tylko z L'Oreal

Tusze do rzęs L'Oreal bardzo lubię i od kilku lat wypróbowałam ich wiele. Mam swoich faworytów, do których co rusz wracam, jednak zawsze z zaciekawieniem śledzę nowości. Kilka miesięcy temu firma wypuściła nową maskarę False Lash Superstar X-Fiber, która ma za zadanie pięknie wydłużyć i pogrubić rzęsy nadając im gwiazdorski efekt sztucznych rzęs. Wymagania co do tuszy mam duże, czy ta maskara je zaspokoiła? Zapraszam do lektury.





Może zaciekawi Ciebie:



Opakowanie Maskary False Lash Superstar X-Fiber jest poręczne, w tonacji fioletowej z białymi napisami. Tusz jest dwustronny i ma to pomóc nam w podkreśleniu rzęs. Cała filozofia polega na tym, że najpierw nakładamy jedną warstwę tuszu bazowego, aby podkręcić i wydłużyć rzęsy, natomiast kolejnym krokiem jest nałożenie tuszu z widocznymi włóknami, które mają za zadanie oblepić nimi rzęsy i je pogrubić. W związku z tym mamy tutaj dwie różne szczoteczki. 



Pierwsza ze szczoteczek, czyli "1", jest prosta, lekko zwężana w środku, włoski są gęste i krótkie. I to za jej pomocą nakładamy tą pierwszą warstwę. Tusz ma ładny zapach, L'Oreal przyzwyczaiło nas do tego, choć nie pobija zapachem Volume Million Lashes So Couture, to jest on lekki i nienachalny. Kolor tuszu jest oczywiście czarny, konsystencja nie jest zbyt gęsta, dzięki czemu ładnie przyczepia się rzęs i je rozdziela. Jednak potrzebuje dłuższej chwili, aby na nich wyschnąć.



Druga szczoteczka oznaczona numerem "2" ma już bardziej zaokrąglony kształt, jest grubsza i widoczne na niej są włókna, które oblepią się wokół rzęs. Konsystencja jest gęsta, wynika to z dużej ilości właśnie tych włókien. Zapach bardziej ostry niż u "1", jednak nadal on nie przeszkadza. Maskarę nakładam po zastosowaniu pierwszej szczoteczki. Dzięki temu, że on nie schnie zbyt szybko, włókna bezproblemowo przyczepiają się i zwiększają objętość rzęs. Podczas aplikacji nie osypują się. Jednak zawsze trzeba mieć na uwadze, że jeżeli nie będzie się precyzyjnym, to można uzyskać niepożądany efekt. Niestety w tym miejscu po nałożeniu zbyt dużej warstwy bardzo łatwo posklejać rzęsy, które nie będą wcale kojarzyć się ze spojrzeniem gwiazd z czerwonego dywanu.



Oczywiście, tusze nie muszą być używane w parze. Najczęściej sięgam tylko po "1", ponieważ wtedy uzyskuję ładny naturalny efekt. Rzęsy są podkręcone i wydłużone. Natomiast na wieczór, lub gdy mam ochotę na coś mocniejszego, sięgam także po "2". Tak jak powyżej zaznaczyłam trzeba uważać z warstwami. W zupełności wystarcza tylko jedna, przy drugiej sklejenie rzęs murowane. Osobiście, dla większego bezpieczeństwa, wolę jeszcze sięgnąć po silikonową czystą szczoteczkę i wyczesać nadmiar produktu. W trakcie noszenia, czy to samej "1", czy "1+2" nic się nie osypuje, czy rozmazuje. Po zaschnięciu tusz jest nie do zdarcia i bardzo trwały. Z drugiej strony bardzo łatwo się go zmywa - dobry micel lub mleczko do demakijażu usuwa produkt z rzęs. Sięgam po niego w ważnych dla mnie sytuacjach. Przykładowo, w piątek o 6 rano się malowałam, przeżył ze mną 7h podróż autobusem do Warszawy, koncert oraz powrót. W sobotę rano, po dotarciu do domu i spoglądnięciu w lustro nie miałam żadnych zarzutów co do makijażu oczu. Świetnie trzymał się przez 24h! (czego nie mogę powiedzieć o podkładzie)



Maskara L'Oreal False Lash Superstar X-Fiber jest jednym z moich ulubieńców i tak jak większość tuszy tej firmy spełniła moje oczekiwania i na niej się nie zawiodłam. W dni, kiedy go używałam, bardzo często znajomi pytali się, czy mam sztuczne rzęsy, albo gdzie robiłam przedłużanie rzęs. Byli w szoku, że taki spektakularny efekt uzyskałam tuszem dostępnym w każdej drogerii. Moim zdaniem, jest to bardzo udany kosmetyk i zostaje ze mną na dłużej.

A jakie są Wasze ulubione maskary?

Pozdrawiam :) 







6 komentarzy:

  1. Naprawde pieknie rzeski podkresla!! :) pozdrawiam i zapraszam ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, piękne rzęsiska :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem dlaczego, ale nie mogę zaprzyjaźnić się z tuszami L'oreal. Obecnie używam Maybelline Sensational i uwielbiam go :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O wow ! Taki własnie jest efekt :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Tez go testuje ;) Efekt piekny :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia