środa, 12 lipca 2017

Dark Ombre Lips

Ostatnio jest tak gorąco i duszno, że nie mam ochoty się malować. Dlatego też tak mało makijaży na blogu. Jednak wieczorami lubię się pobawić i znowu wzięło mnie na artystyczny makijaż ust. Na razie jestem na etapie prób i błędów, bawię się, szukam odpowiedniej techniki, więc daleko mi do osób, które świetnie sobie w tym radzą.

 


Tym razem próbowałam zrobić ombre na ustach. Na początek nałożyłam na nie podkład, a następnie na środku powoli dodawałam szary cień do powiek. Aby wzmocnić efekt dodałam także odrobinę czerni. Starałam się kolory rozcierać palcem, aby ładnie w siebie przechodziły. Gdy już byłam zadowolona z tego co osiągnęłam, całe usta pokryłam bezbarwnym błyszczykiem.


Nadal mi jednak czegoś brakowało. Sięgnęłam po brokatowy srebrny cień i nałożyłam go na środku ust. Postanowiłam wyjść nim powyżej łuku kupidyna i roztarłam go palcem na zewnątrz. Otrzymany efekt nawet nie jest zły.

 
 
 

Co sądzicie o takich zabawach? Lubicie kombinować z makijażem?

Pozdrawiam :)

7 komentarzy:

  1. Efekt jest d=genialny, chociaż wiesz... po bułki bym tak nie wyszła ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Warto poznawać nowe techniki, bo makijaż to wieczna zabawa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I tak też do tego podchodzę :-)

      Usuń
  3. Healthy living has its own way for every society. Keeping it is the best solution, may be useful for all the people in the world
    salep panu yang telah terbukti
    obat kutu air

    OdpowiedzUsuń
  4. to Cie tu poniosło:) lubie takie zabawy...czlowiek sie super relaksuje jak kombinuje :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wersja ze srebrem zdecydowanie przemawia do mojej wewnętrznej sroki ;)

    OdpowiedzUsuń