poniedziałek, 21 sierpnia 2017

Makijaż w ciepłych brązach z zielonym akcentem


Lubię bawić się kolorami. Według mnie, najlepszy czas na to jest latem, gdy otaczający nas świat jest wielobarwny. Można wtedy dostrzec kombinacje kolorystyczne, które nie są typowe i na pierwszy rzut oka, niekoniecznie trafione. Kierując się tymi obserwacjami, postanowiłam to wykorzystać w makijażu. 




Tym razem połączyłam ze sobą ciepłe odcienie brązów z zimną jasną zielenią. Początkowo obawiałam się, że nie do końca te barwy będą do siebie pasować. Jednak ostatecznie jestem zadowolona z końcowego efektu. Otaczający nas świat jest najlepszą inspiracją.



LISTA KOSMETYKÓW:
//TWARZ (FACE)//
- Clarins Everlasting Foundation 107 Beige
- Makeup Atelier Paris Waterproof Liquid Foundation FLW4Y
- Catrice Liquid Camouflage 020
- Laura Mercier Loose Setting Powder Translucent
- Kobo Professional Matte Blush Palette 
- Diorskin Nude Tan Sun Powder 003
- My Secret Face Illuminator Powder  Princess Dream
//BRWI (BROWS)//
- Kobo Professional Eyebrow Colour 302 Ash
//OCZY (EYES)//  
- Zoeva Eyeshadow Fix Matte
- Sigma Beauty Gel Eye Liner Wicked 
-Zoeva Rodeo Belle Eyeshadow Palette: Bang Bang, Hot Wind
- MekaupGeek Eyeshadow:  Mirage, Desert Sands, Bada Bing, Taupe Notch, Rockstar
- False Lashes 
- L'Oreal False Lash Superstar XFiber Mascara 
//USTA (LIPS)// 
- Kobo Professional Matte Lips 405 Passiflora Tea


 
 


Łączycie ze sobą kolory, które do siebie nie pasują, czy może jednak trzymacie się sprawdzonych kombinacji kolorystycznych?

Pozdrawiam :)

 
   

6 komentarzy:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia