sobota, 30 lipca 2011

HEAN - Colour Obsession - błyszczyki do ust - Lip Gloss 3D EFFECT + Podsumowanie

Dzisiaj ostatnia recenzja produktów firmy HEAN, które dostałam do przetestowania, a mianowicie Lip Gloss Colour Obsession.

Otrzymałam dwa błyszczyki z tej serii:
- 42 Spring Flower
- 44 Rainbow Violet



Producent o nich pisze następująco:

Wyrafinowany kolor i sexy blask. Ekspresowy efekt 3D.
Trwały błyszczyk wygładza i nawilża usta oraz uwydatnia ich kształt i kontur. Formuła Long Wear.

Formuła wzbogacona o
Kiosmetinę która:
- intensywnie nawilża i pielęgnuje usta,
- zwiększa objętość - widoczny efekt 3D
- wygładza i uelastycznia naskórek ust
- działa przeciwzmarszczkowo, zapobiega starzeniu się naskórka ust.
Woski Carnauba, pszczeli i olejek makadamia
- pielęgnują i chronią naskórek ust.
Gama 8 kolorów.

11ml.

Cena: 8.99 PLN 

Błyszczyków używałam codziennie przez dość długi okres,przypadły mi do gustu, mimo, że w takim kolorze już kilka ich mam.
Aplikuje się je dość ciężko, gąbeczka jest na tyle mała, że kilkakrotnie musimy nabierać błyszczyk.



Błyszczyki delikatnie podkreślają usta, kolor nie jest intensywny, mimo że na ręce wyglądają dość różnie, na ustach są zbliżone do siebie. Posiadają drobinki które ładnie odbijają światło dzięki czemu mamy efekt tafli wody (3D) Drobinki nie migrują.


Błyszczyk utrzymuje się na ustach do kilku godzin. Jest dobrym dopełnieniem makijażu.

Niestety nie mogę stwierdzić, czy wygładza, odżywia i nawilża usta, nie mam z nimi większych problemów. Ale mogę stwierdzić, że nie podkreśla suchych skórek czy nie włazi w zmarszczki ust.


Jest to dobry produkt, polecam. Choć ja innych kolorów nie kupię - wydaje mi się, że są dość mało różnorodne. Dwa mi w zupełności wystarczą. :)



* * * * * PODSUMOWANIE * * * * *

Wszystkie produkty otrzymane od firmy HEAN zrecenzowałam.
- Lakier do paznokci #490
- Lakier do paznokci #488
- Lakier do paznokci #496
- błyszczyki

Lakiery mają ładne kolory, jednak trwałość ich jest dyskusyjna. Natomiast po błyszczyki napewno będą często sięgać.

Dziękuję firmie Hean za możliwość poznania ich produktów. Fakt, że otrzymałam je do testów, nie wpłynął w żaden sposób na moją opinię.

Pozdrawiam :)

8 komentarzy:

  1. jakie fajne kolorki ;)

    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Będą pięknie wyglądać w towarzystwie jasnej karnacji- mnie spodobał się zwłaszcza wariant kolorystyczny Spring Flower :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Spring Flower jest piękny, usta wyglądają bardzo kusząco w takim kolorze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. tez czekam na swoja paczke i mam nadzieje, ze dostane te blyszczyki ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo podoba mi się Spring Flower. Poza tym uważam, że mają bardzo ładne opakowania. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. z tego co piszesz te błyszczyki są nie dość, że dobre to jeszcze niedrogie ;) lubie to ;D

    zapraszam do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia