czwartek, 10 października 2013

Pomadki W7 Lollipop, Candy Dream oraz Kir Royale

Która z Was nie lubi pomadek czy błyszczyków ? - ręka do góry? :P Raczej mało jest takich osób. Tusze do rzęs i pomadki są z pewnością najczęściej kupowanymi produktami - używają je młode i starsze kobiety. Firmy kosmetyczne proponują wiele kolorów, różne wykończenia - każdy znajdzie dla siebie to, co najlepsze.
Marka W7 nie odbiega od reguły. Dzisiaj zaprezentuję Wam 3 kolory: Lollipop, Candy Dream oraz Kir Royale.



Opakowania pomadek są dobre jakościowo, plastik się nie rysuje, nie pęka itp. Dodatkowo dzięki kolorowym "główkom" od razu wiadomo po jaki kolor się sięga, choć mogą one też lekko zmylić klienta - kolor na ustach jest trochę ciemniejszy niż na tym 'podglądzie'. Miłym elementem dla oka jest logo firmy wytłoczone na pomadkach, aż żal ich używać.


Kolory są raczej w odcieniach różu - Lollipop to jasny róż, Candy Dream - róż z domieszką brzoskwini, Kir Royale to ciemniejsza czerwień. Niestety wykończenie ich jest perłowe, można nawet zauważyć maleńkie drobinki, na szczęście nie są one widoczne na ustach. Jednak wolę pomadki kremowe, są bardziej uniwersalne. Tutaj można łatwo przesadzić ze słodkim, wręcz plastikowym 'lookiem' - nie do każdego makijażu będą pasować takie wykończenia.

od lewej: Kir Royale, Lollipop, Candy Dream

Zapach przyjemny, nie chemiczny, wyczuwam odrobinę wanilii.
Pomadki są lekko tłustawe, dzięki czemu łatwo suną po ustach. Nie podkreślają suchych skórek, pielęgnują usta, bo przez cały czas są nawilżone i miękkie. Trwałość dość dobra, wytrzymują kilka godzin, o ile się nie je, ani nie pije. Z ust schodzą równomiernie, nie tworzą się plamy. Przyznam się, że gdyby nie wykończenie, to częściej bym po nie sięgała, bo kolory Candy Dream i Kir Royale są naprawdę ładne.

od lewej: Lollipop, Candy Dream, Kir Royale


W7 LOLLIPOP



W7 CANDY DREAM 
 


W7 KIR ROYALE



I małe zestawienie:




Jeżeli lubicie perłowe pomadki, na pewno z W7 będziecie zadowolone, bo to dobry jakościowo produkt.

W Polsce te kosmetyki raczej są trudno dostępne stacjonarnie, możecie zajrzeć na stronę http://www.wit.pl - firma jest dystrybutorem kosmetyków W7.

W ofercie są jeszcze matowe pomadki, ciekawa jestem jak one wyglądają, czy jest to naprawdę mat czy może po prostu kremowe wykończenie. Coś ktoś wie? :)

 

Pozdrawiam :)


12 komentarzy:

  1. bardzo ładne kolorki, choć przyznam, że jestem fanką matowych odcieni ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uuu powiem Ci, że wyglądają niesamowicie :D Do mnie najbardziej przemawia ta pierwsza, najjaśniejsza ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie używam w ogóle perłowych pomadek (ani lakierów) ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja również nie przepadam za perłowymi pomadkami. Jednak ta ostatnia- Kir Royale bardzo ładnie prezentuje się na Twoich ustach.

    OdpowiedzUsuń
  5. Te pomadki są cudowne najbardziej spodobał mi się Lollipop


    zapraszam do mnie http://thestarsofgroud.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie przepadam za takimi perłowymi pomadkami ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładne choć dla mnie zbyt perłowe. Wytloczenia wyglądają uroczo :)

    OdpowiedzUsuń
  8. babcine takie, ale wyglądają ładnie :P

    OdpowiedzUsuń
  9. taka perła to nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  10. Też testowałam rzeczy od W7 :) tylko akurat do mnie trafiły inne kolory - mam notkę na blogu :) A Tobie o dziwo bardzo dobrze w takiej perle ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. oj nie, takie perełki nie dla mnie ;/

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia