niedziela, 10 listopada 2013

Makijaż wieczorowy krok po kroku - Fioletowe załamanie powieki

Ostatki przed nami. Zapewne wiele z Was pójdzie na imprezę andrzejkową. Dzisiejszy makijaż świetnie nadaje się na taką zabawę. Będzie pasował do eleganckiej sukienki, ale także do luźniejszego stroju.

 Użyłam tutaj 4 cieni: biały, czarny, fioletowy i beż. Ponownie makijaż bazuje na dobrym roztarciu kolorów,  przejścia są łagodne.


Makijaż krok po kroku:
1. Na całą górną i dolną powiekę nakładam biały matowy cień.
2. Obszar powyżej załamania powieki zaznaczam fioletem. Nakładam go także w zewnętrzny kącik dolnej powieki.
3. Załamanie powieki oraz zewnętrzny kącik dolnej i górnej powieki podkreślam czernią. Dobrze rozcieram kolory.
4. Aby uzyskać jeszcze lepszy efekt dymku, górną granicę cieni rozcieram matowym beżem.
5. Wzdłuż górnej linii rzęs rysuję kreskę za pomocą czarnej kredki. Pogłębiam czerń nakładając na nią cień.
6. Podkreślam brwi. Linię wodny przyciemniam czarną kredką. Tuszuję porządnie rzęsy.



Lista użytych kosmetyków:

  • podkład Makeup Atelier Paris #2N
  • korektor pod oczy Helena Rubinstein Magic Concealer #01 Light
  • korektor Kryolan Dermacolor Camouflage Rainbow #2
  • puder sypki Max Factor Loose Powder Translucent
  • bronzer Diorskin Nude Tan Sun Powder #003
  • cienie Paese Eyeshadows: Purple, Black, White and Beige
  • cienie do brwi Inglot Brow Powder #567
  • czarna kredka Avon Colortrend Black Pencil
  • Mascara Isadora Volume 2.0 Black
  • błyszczyk Calvin Klein Fully Delicious Sheer Plumping Lip Gloss - Soft Shimmery Pink


 

Mam nadzieję, że tak jak ja, lubicie takie makijaże :)

Makijaż oraz więcej zdjęć możecie także znaleźć na portalu http://www.glam-express.com KLIK

Pozdrawiam :)

20 komentarzy:

  1. piękny! a tusz wspaniale pomalował rzęsy! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. pewnie, że lubimy, jest fantastyczny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. super wszystko dopracowane! 1112 osoba obserwująca:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Boski! Genialnie w nim wyglądasz!

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym bardzo taki makijaż widzieć na sobie w dniu ślubu :D <3

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo ładnie wyglądasz w takich kolorach :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny makijaż w moich ulubionych kolorach. Tutorial pomocny, na pewno wykorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  8. w makijażu się zakochałam! ja od jakiegoś czasu mam lampę pierścieniową, ale zupełnie nie wychodzą mi przy niej tak śweitne zdjęcia. :(

    przy okazji zapraszam na mojego bloga na pierwsze z 3 rozdań! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ba! Pewnie że lubimy :))) Piękne cieniowanie, w dodatku w bardzo lubianej przeze mnie tonacji :) Super!

    OdpowiedzUsuń
  10. prześliczny :) wyglądasz zjawiskowo ...

    OdpowiedzUsuń
  11. Dziękuję za miłe słowa :***

    OdpowiedzUsuń
  12. Przepiękny, nie ma to jednak jak mocne oko ;)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia