środa, 4 listopada 2015

Najczęściej czytane TOP3 PAŹDZIERNIK

Kolejny miesiąc za nami, jest coraz zimniej, szybciej robi się ciemniej. Niestety taka pogoda nie sprzyja przygotowywaniu notatek, ponieważ brakuje dobrego światła, a ja jestem senna i zmęczona. Mam nadzieję, że listopad będzie lepszym miesiącem. Mimo wszystko, zobaczcie, co ciekawego pojawiło się w październiku. 


1. Wieczorowo - randkowo :) 
Klasyczny dymek jest zawsze na czasie. Uwielbiam takie makijaże, ponieważ sprawdzają się w każdej sytuacji. Co więcej paletka cieni, którą tutaj wykorzystałam kosztuje naście złotych. Zaglądnijcie, co to za cudo :)








2. Makeup Geek Duochrome Eyeshadow - zdjęcia, swatche 

Pięknych cieni nigdy nie jest zbyt wiele. Tym razem pokazałam Wam duochromy z MakeupGeek. Zobaczcie jak się prezentują na swatchach :)






3. Sweet Day :)
Za różem nie przepadam, jednak taki makijaż mogłabym nosić codziennie. Wykonanie zajęło mi parę minut, bo sam w sobie makijaż jest bardzo łatwy. W notce przeczytacie, jakich kosmetyków użyłam.










A Wam co najbardziej przypadło do gustu? Jaki post utkwił Wam w pamięci? 

Pozdrawiam :)









4 komentarze:

  1. Nie dziwię się, że wieczorowo randkowo najczęściej skoro cieniowanie i kolory są wręcz idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne makijaże robisz więc od razu wzrasta liczba czytających :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Pierwszy makijaż jest świetny no i Makeup Geek <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia