środa, 10 lutego 2016

Kobo Professional Matte Lips 401 LA MADELEINE, 402 SAINT TROPEZ

Pod koniec roku Kobo Professional wypuściło kolekcję 6 matowych pomadek w elektryzujących kolorach. Dzisiaj chciałabym Wam pokazać dwa jaśniejsze odcienie, które na stałe zagościły w mojej kosmetyczce. Jeżeli często zaglądacie do mnie, to na pewno widziałyście już je w akcji w makijażach. O pozostałych kolorach na pewno napiszę innym razem, otrzymałam je kilka dni temu, więc ciężko mi jeszcze o nich cokolwiek powiedzieć. Zapraszam Was na recenzję pomadek Kobo Professional Matte Lips.

 




Jak widzicie na zdjęciach, opakowanie pomadek jest fenomenalne. Po raz pierwszy spotkałam się z takim rozwiązaniem. Na żywo oczywiście prezentują się jeszcze lepiej. Aż chce się po nie sięgać. Wycięte kwiaty naprawdę dodają uroku. 


Pomadki nakłada się bardzo łatwo, ponieważ są kremowe. Pigmentacja też jest bardzo wysoka, już jednym pociągnięciem pokryjemy usta kolorem. Trwałość naprawdę dobra, u mnie trzymały się kilka godzin, schodzą równomiernie. Wykończenie, jakie one dają, moim zdaniem jest satynowo- matowe. Aby uzyskać pełen mat należy odcisnąć nadmiar produktu w chusteczkę - ja tak robię ze wszystkimi pomadkami, więc nie jest to dla mnie problematyczne. Natomiast gdy tego się nie zrobi, otrzymamy satynowy kolor. Jednak to mat skradł mi serce i w takiej wersji go noszę.


401 LA MADELEINE - piękny beżowo-brzoskwiniowy ciepły kolor, z którym bardzo się polubiłam. Uwielbiam takie kolory na co dzień i od święta, ponieważ nie lubię krzykliwych odcieni na ustach. 

402 SAINT TROPEZ - piękny nasycony róż, troszkę neonowy, choć po odciśnięciu nadmiaru w chusteczkę traci odrobinę tej "krzykliwości". I w takiej wersji skradł mi serce. Nie sądziłam, że kiedykolwiek tak bardzo się polubię z różowym kolorem. Takie usta świetnie odświeżają makijaż. Myślę, że w sezonie wiosna - lato takie kolory są pożądane, choć ja już teraz po nią bardzo często sięgam.



Oba kolory ostatnio często mi towarzyszą, na początku częściej 401, teraz 402. Efekt, który nadają ustom, bardzo mi się podoba. Jeżeli Wam także skradły serca, to możecie je znaleźć w Drogeriach Natura, kosztują 15,99zł. 

 


A według Was, który kolor do mnie bardziej pasuje? 401 czy 402?

Pozdrawiam :)



23 komentarze:

  1. Mi się bardziej podobasz w 402, ładnie Cię ożywia :)

    OdpowiedzUsuń
  2. 402 zdecydowanie bardziej Cie ożywia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam je wszystkie ;)
    A opakowania wręcz przecudowne są *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. W obu Ci ładnie ale chyba lepiej w 402 :) też ostatnio kupiłam ta 402 ale jeszcze jakoś nie miałam okazji jej używać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie ma na co czekać :) na pewno przypadnie Tobie do gustu :)

      Usuń
  5. Ładniej w 402, sama też posiadam ten odcień :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie przepiękne opakowania :) Jeśli chodzi o odcień, to stawiam na nr 402 :)

    OdpowiedzUsuń
  7. A ja dla odmiany obstawiam 401 :) Piękny odcień!

    OdpowiedzUsuń
  8. Fakt, mają piękne opakowania - ale mam tyle kosmetyków do ust, że omijam szafę z kolorówką daleka :) ostatnio skusiłam się tylko na bronzer z Kobo bo był -50%. A co do kolorów, oba niestety nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Obydwie ładnie, ale obstawiam 401 - delikatniej, subtelniej w niej wyglądasz :)

    OdpowiedzUsuń
  10. 401 mógłby być dla mnie za jasny, ale oba kolorki mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Róż prezentuje się rewelacyjnie, wspaniale odświeża makijaż:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładne kolory :)) obydwa mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. bardzo ładne, ja mam 4 ciemne kolory tej kolekcji, udana, choć mało matowa ;D Dla Ciebie wybrałabym 402 :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Mnie się podobasz w 401,tak delikatnie :) w 402 też ładnie i tak żywiej,ale jednak ta pierwsza mnie bardziej przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Są prze, przepiękne :) oba odcienie dla mnie są świetne :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. 402 dopisuje do listy -40% z okazji walentynek dodatkowo motywuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  17. piękne kolory, dodatkowo pięknie pachną te pomadki :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia