poniedziałek, 23 maja 2016

Makijaż na wieczór: Dark Romantic Makeup

W tym makijażu początkowo najważniejsze miały być oczy. Chciałam je podkreślić mocno i wyraziście. I tak też zrobiłam. Efekt jak najbardziej mi się spodobał. Nawet nie sądziłam, że połączenie bordo i turkusu tak świetnie będzie się prezentowało. Po pomalowaniu oczu zaczęłam dumać nad pomadką. Początkowo sięgnęłam po neutralny kolor, aby nie obciążać całego wyglądu. Jednak postanowiłam zaszaleć i zobaczyć, jak całość będzie wyglądać przy ciemniejszym pomalowaniu ust.

 



Sięgnęłam po konturówkę do ust, którą mam od dawna, jednak nigdy nie miałam na nią pomysłu. Chciałam początkowo ją połączyć z winną czerwienią. Nigdy wcześniej nie wpadłam na pomysł, aby wypełnić nią całe usta. I... byłam pod wrażeniem, że taki kolor mam w swojej kolekcji. Zawsze zastanawiałam się, jak będę wyglądać w pomadce o kolorze zbliżonym do 'taupe', który ostatnio stał się bardzo modny. Z drugiej strony nie chciałam kupować kolejnego kosmetyku, który będę używać od czasu do czasu, albo wcale, bo mi nie podpasuje. I takie zaskoczenie mnie spotkało. Muszę stwierdzić, że kolor bardzo mi się spodobał i chyba będę częściej sięgać po tę konturówkę. Patrząc się na opakowanie nie przyszło mi na myśl, że mogą za jej pomocą uzyskać taki odcień.






Lista kosmetyków:


//TWARZ (FACE)//
- Revlon Colorstay 180 Sand Beige
- L'oreal True Match Concealer 01 Ivory
- Rimmel Stay Matte Pressed Powder
- Kobo Professional Matt Bronzing & Contouring Powder Nubian Desert
- Bobbi Brown Shimmer Brick Rose
  
//BRWI (BROWS)//
- Kobo Professional Eyebrow Pencil 303 Twilight
- Kobo Professional Eyebrow Colour 302 Ash
- Deni Carte Beige Pencil

//OCZY (EYES)//
- Urban Decay Eyeshadow Primer Potion 
- Urban Decay Smoked Palette: Blackout, Kinky - Urban Decay 24/7 Glide-On Eye Pencil: Perversion
- Glazel Eyeshadows: maroon, turquoise
- MakeupGeek Eyeshadow: High Wire (foiled), 
- False Lashes Ardell Demi Wispies
-  L'Oreal Volume Million Lashes So Couture Mascara
//USTA (LIPS)// 
- Inglot Soft Precision Lipliner 63





Jestem ciekawa Waszych odczuć. Piszcie, co myślicie o takim makijażu :)

Pozdrawiam :)





7 komentarzy:

  1. Całe wykonanie idealne ale jak dla mnie to te kolory się "gryza". Oczywiście z mojego punktu widzenia ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. oko boskie,ale wolałabym usta w jasnym,nudziakowym różu jednak :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ooo świetnie to wygląda! Nieoczywiste połączenia kolorystyczne potrafią prezentować się naprawdę bajkowo *_*

    OdpowiedzUsuń
  4. Odważne połączenie kolorystyczne! Nie wiem jak to robisz, że Tobie wszystko pasuje ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Odważna i nieoczywista kombinacja kolorów, ale efekt wygląda świetnie!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ale pieknie polaczone kolorki! ;) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ooo fajnie, fajnie. A konturówka rzeczywiście ma świetny kolor :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia