niedziela, 27 stycznia 2013

Studniówka Agaty :)

Cześć :)

Ja tylko na chwilę i zaraz znikam :) ciężki dzień dzisiaj miałam, więc czas w końcu odpocząć. Jutro po pracy zajmę się odpisywaniem na Wasze komentarze, już dzisiaj nie dam rady, niestety...

Moja siostra ma dzisiaj studniówkę. Teraz pewnie się wyśmienicie bawi. Poprosiła mnie, abym ją pomalowała. Oczywiście się zgodziłam. Oprócz niej, malowałam jeszcze jej koleżankę z klasy, ale niestety zdjęć nie posiadam. Tak się rozmalowałyśmy, że troszkę późno skończyłyśmy, mam nadzieję, że zdążyła na swoją studniówkę :)

Pokażę Wam makijaż mojej siostry oraz jej kreację :) Makijaż taki sama chciała, no cóż, spełniam marzenia :P Ważne, że jej się podoba :) A sukienka była szyta na zamówienie. Jest świetna :)






Uciekam spać, dziewczyny :)

Pozdrawiam :)




53 komentarze:

  1. Ładny makijaż. I włosy - pod kolor sukienki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę bajkowo, ale fajnie ;) Faktycznie do takiej stylizacji makijaż średnio pasuje... No, ale nasz klient - nasz pan! :D
    Włosy tak na stałe czy tylko czymś do spłukania na okazje? :P

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo mi się podoba ten makijaż :)
    Ale powiem Ci jedno... wyprzesz się, że to twoja siostra :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zjadło mi gdzieś "nie" miało być: nie wyprzesz się, że to twoja siostra :)

      Usuń
    2. jesteśmy troszkę podobne :)

      Usuń
  4. o matko jaka sukienka! CUDOWNA!!!! :D
    Zdziwiłam się widząc makijaż na kimś innym na tym blogu:D

    OdpowiedzUsuń
  5. ale jestescie podobne;) a stylizacja studniowkowa twojej siostry niestety w ogole mi sie nie podoba, troche zbyt teatralnie jak na bal studniowkowy, wole klasyke ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to jest jej styl, związany z jej hobby. W "klasyce" wyglądałaby teatralnie, bo to by było dla niej przebranie :)

      Usuń
  6. szalona ta Twoja siostra widać ;d
    ale jesteście bardzo podobnee !

    OdpowiedzUsuń
  7. ale siostra jest do Ciebie podobna;) ma piękne długie rzęsy:) makijaż pięknie wykonany! co do sukienki to ja rozumiem - bo to w końcu bal, a nie jakaś tam dyskoteka w klubie:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sukienka była dopasowywana do jej stylu :P

      Cieszę się, że makijaż się spodobał :)

      Usuń
  8. ale jesteście do siebie podobne ;o

    OdpowiedzUsuń
  9. makijaz jest boski, a sukienka na prawde odwazna i oryginalna;)

    OdpowiedzUsuń
  10. super makijaż, takie właśnie lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo ładny makijaż, a sukienka w ogóle nie w moim typie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie wszystko musi się każdemu podobać :) Każdy ma swój styl :)

      Usuń
  12. ale jesteście podobne :)

    makijaż śliczny, sukienka bajkowa :) naprawdę ładnie wyglądała :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Podobne jesteście do siebie faktycznie, ale widzę że styl zupełnie inny :) Twoja siostra chyba lubi ten trend na nieco gotycką Lolitę :) Oczko jest świetne, a reszta to już wiadomo - indywidualne upodobania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. oo właśnie coś w ten styl jej stylizacja wpada :)

      Usuń
  14. Piękny makijaż i fryzura:)
    Ale jesteście podobne:D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. fryzurki nie robiłam, tylko makijaż :)

      dziękuję :)

      Usuń
  15. WOW! Świetnie wygląda! Jak gotycka laleczka :) Bardzo ale to bardzo podoba mi się zarówno makijaż, jak i fryzura i stylizacja.

    OdpowiedzUsuń
  16. o vccccccc
    to napisała Lilly ;))
    super wyszło, bardzo orginalnie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ooo nawet Lilly się wypowiedziała D:D:D

      dzięki Aga :*

      Usuń
  17. Piekny makijaż! siostra podobna bardzo do Ciebie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ogromnie podoba mi się cała stylizacja, włosy, krój sukienki naprawdę z jajem. Mam tylko jedno ale, czarne rajstopy. Duży błąd. Podobnie jak panny młode nie wiedzieć czemu z lubością ubierają białe pończoszki, które fantastycznie pogrubiają nogi, szczególnie na zdjęciach. Koszmar.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tam do czarnych rajstop nic nie mam :P ani do białych na ślubie :) Nigdy nad tym się nie zastanawiałam :)

      Cieszę się, że Ci się podoba :)

      Usuń
  19. O jaaa totalne szaleństwo :D Ale wszystko do siebie pasuje :) Makijaż super!

    Ps. zapraszam do mnie na rozdanie :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Też chciałabym mieć siostrę, która w dodatku by mnie malowała ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Siostra jest do Ciebie bardzo podobna. Makijaż ładny chociaż klasyczny w przeciwieństwie do kreacji. Sukienka jak jakiejś mangowej gotyckiej lolity :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo podoba mi się makijaż,siostra też śliczna jak Ty,fajnie,że ma swój styl i wdraża go w życie,zresztą nigdzie nie jest napisane,że na studniówkę trzeba pójść w klasycznej małej czarnej,siostra ma bardzo oryginalny styl i fajnie,że nie boi się tego pokazać,jest sobą:-)

    OdpowiedzUsuń
  23. śliczny makijaż! :)
    achh zazdroszczę siostrze studniówki :D

    OdpowiedzUsuń
  24. zupełnie nie mój gust, ale twoja siostra to piękny, kolorowy ptak :) makijaż bardzo mi się podoba, wygląda ślicznie :) a sukienka bardzo ciekawa, na pewno będzie się wyróżniać. no i te włosy! fioletowe szaleństwo :)
    pozdrawiam, A

    OdpowiedzUsuń
  25. ładna dziewczyna...och jaki ona ma kolor włosów...czy to odcień fioletu? Ładną ma sukienkę bardzo dziewczęcą i niewyzywającą...ale może te białe falbanki bym odjęła...bo na pewno nie raz jeszcze założy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Bardzo podobne jesteście do siebie!!!Ciekawy styl! Makijaż śliczny!:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Szukasz eleganckich sukienek, które sprawdzą się idealnie na studniówke i inne okazje? Zajrzyj już dziś do Lou.pl- szeroki wybór gdzie z pewnością znajdziesz coś w czym poczujesz się pięknie i wyjątkowo!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia