niedziela, 15 maja 2011

BOBBI BROWN Shimmer Brick Compact #ROSE

Dzisiaj leniwy dzień :)
Niedzielny obiad u rodziców zaliczony, Maluch wymęczony śpi, można zasiąść do komputera ;)

Chciałabym napisać kilka zdań o osławionym już rozświetlaczu BOBBI BROWN Shimmer Brick Compact #ROSE. Zapewne już wszystko o nim zostało powiedziane, ale dodam swoje trzy grosze ;)

Tak naprawdę, ten kosmetyk można opisać już jednym słowem: CUDOWNY! Co to dużo mówić - opakowanie jest bardzo eleganckie, shimmer zamknięty jest w czarnym opakowaniu, na którym widnieje tylko napis Bobbi Brown - w prostocie siła. Otwieramy i ukazuje nam się 5 połyskujących pasków.
 

Odcień, który posiadam to Rose - dzięki niemu można osiągnąć ładny świeży efekt na buzi.


Tak się prezentują po kolei "paski" (zdjęcia w naturalnym świetle):

Wszystkie zmieszane dają ładny różowy kolor:

Oczywiście, do powyższych zdjęć nabrałam go dość dużo, aby pokazać odcienie. Roztarte na skórze prezentują się bardziej subtelnie:

zdjęcie bez lampy:
 zdjęcie z lampą:



To jeszcze wszystkie kolory razem:
zdjęcie bez lampy:
zdjęcie z lampą:
zdjęcie w promieniach słonecznych:

Trwałość kosmetyku jest wyśmienita - trzyma się cały dzień. Nakładanie jest proste, mamy świetnie podkreślone policzki, pełne blasku. Możemy go używać solo lub na wcześniej nałożony bronzer czy róż.

Wydajność - super. Rozświetlacz posiadam od ok 8miesięcy, używam go dość często, a nie widać w ogóle zużycia.

Cena - zabójcza ;) ok 150zł. Ten kosmetyk wygrałam w konkursie, gdyby nie to, nie sądzę abym zdecydowała się na zakup. Choć z drugiej strony - za tą wydajność, za tą trwałość - jest to jednorazowy wydatek, bo jednak nie zużyje się go w ciągu 3 miesięcy ;)

Ocena - 6 z wielkim plusem :D

I jeszcze zdjęcia, jak się prezentuje na moich policzkach, nie nakładałam nic więcej - już sam ładnie je podkreśla:

Pozdrawiam :)

15 komentarzy:

  1. bardzo lubię shimmer brick, poluję teraz na coś jasno-złotego na strawberry :) na razie mam tylko copper czy jakoś tak. pięknie się mieni

    OdpowiedzUsuń
  2. Efekt na twarzy super :) Kosmetyk zapewne wart swojej ceny, jednak dla mnie niestety zbyt drogi... Ale może kiedyś ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. gratuluję takiej cudownej nagrody! świetny odcien wychodzi po zmieszaniu

    OdpowiedzUsuń
  4. Czasami można dostać na truskawce po okazyjnej cenie, ja swojego Nectara mam za 64zł ale już marzę o kolejnych kolorkach :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Daje super efekt! Ale wątpię bym go kupiła ze względu na cenę ;).

    OdpowiedzUsuń
  6. nie kupilabym go ze wzgledu na cene - nie tylko ja jak widze wyzej w komentarzach. rozswietlacz nie jest moim ulubionym kosmetykiem i rzadko po niego siegam ale ucieszylabym sie gdybym go wygrala :)

    OdpowiedzUsuń
  7. bardzo ładnie wygląda na Twoim policzku :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda ślicznie :) Ja mam Copper Diamond i Nectar i uwielbiam :D

    OdpowiedzUsuń
  9. no właśnie, cena jest zabójcza ;) Ale wart swojej ceny, choć pewnie dałoby się znaleźć tańsze zamienniki :)

    Dezemko, dzięki za info, choć ja na truskawkę dałam sobie szlaban ;) Ale to racja, nieraz można świetne produkty wyłapać za małe pieniądze - więc polujcie dziewczyny ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. choruję na niego już od dłuższego czasu, wygląda pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  11. bardzo ładnie wygląda, ja mam nectara i mmm rowniez go uwielbiam:)

    OdpowiedzUsuń
  12. świetnie wygląda na policzkach <3 to jeden z kilku kosmetyków, który jest na mojej liście "must-have" i który na pewno zakupię jak tylko się wzbogacę (mam nadzieję, że będzie jeszcze wtedy dostępny :D)

    OdpowiedzUsuń
  13. swietny blog! <33
    poobserwujemy sie? ;** ;D

    OdpowiedzUsuń
  14. "WOW" już zazdroszczę:) fotkę własnie dodałam do notki z jednym z błyszyków, drugi wpada lekko w brąz na noich ustach,ale ja wolę ten:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia