czwartek, 4 sierpnia 2011

Chyba oszalałam!!! - nowości w mojej kosmetyczce :)

Oj tak! :)
Przełom lipca i sierpnia był dla mnie dość hojny :) Część rzeczy które tutaj zaprezentuję dostałam, część sama kupiłam - raz do roku można sobie na małe co nieco pozwolić :)

No to zaczynamy :D


  • Dwie perfumy  Paese- '2' oraz '3'. W zapachu 2 się zakochałam, do 3 nie mogę się przekonać, może zimą bardziej mi przypadnie do gustu, jeżeli nie, to oddam komuś ;)
  • puder sypki Paese 01 transparentny 
  • nabłyszczacz do paznokci Paese
  • 2 lakiery pękające czerwony i niebieski Paese
  • próbki wszystkich perfum
  • próbki olejków

3 palety cieni Paese:
  • Kaszmir - matowe
  • Światło Toskanii - wykończenie metaliczne - nowość!
  • Diament Mono - wykończenie metaliczne
Bardzo mi się podobają kolory, stwierdziłam, że nie ma sensu kupować każdy kolor z osobna, bo wyjdzie mnie to po prostu drożej. Na razie jestem zadowolona z zakupu, cienie mają intensywny kolor, są dobrze napigmentowane, trwałe. Już niedługo pokażę je z bliska ;)

Dodatkowo, od firmy Herbapol dostałam do przetestowania produkty do higieny intymnej:
  • Baifem delikatna pianka do higieny intymnej
  • Baifem żel ochronno-kojący do higieny intymnej
  • 10 chusteczek do higieny intymnej
  • wszystko było zapakowane w kosmetyczkę.

Na blogu u Basi w rozdaniu dostałam nagrodę pocieszenia ;) w przesyłce znalazłam:
  • rozświetlacz Sleek
  • błyszczyk Essence
  • 2 próbki kremów Tołpa
  • podwójne maseczki Bielenda

Wczoraj wyczytałam o nowościach w Biedronce, więc także na nią napadłam:
  • BeBeauty peelingujący żel do mycia twarzy
  • BeBeauty peeling do ciała o zapachu borówek - wczoraj po raz pierwszy użyłam i czułam się jakbym się wysmarowała marmoladą :D
  • BeBeauty mydełko z kokosem i ananasem
Oprócz tego zakupiłam dwie sztuki poniższych szufladek:
Jedna już jest wypełniona, na drugą nie starczyło mi czasu ;) W końcu będę miała wszystko ładnie schowane i poukładane :)

Jeszcze czekam na paczkę od Eweski za wygraną w konkursie ;)
Kiedy ja to wszystko przetestuję :P

Chciałybyście o czymś konkretnym przeczytać? :)

Pozdrawiam :)

23 komentarze:

  1. widze że biedronka ma branie;

    OdpowiedzUsuń
  2. z paese mam cienie i róż ,lubie je;

    OdpowiedzUsuń
  3. No nie wiem kto tu bardziej przyszalał:D Ja chyba poszłam w detale, ale Ty w konkrety (te palety :D). Ciekawa jestem jakie makijaże powstaną z ich użyciem:)!

    OdpowiedzUsuń
  4. Czyste szaleństwo ;) Daj znać jak te cienie Paese:)

    OdpowiedzUsuń
  5. ale jest tych cieni! poszalałaś sobie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. no małe szaleństwo, ale to jest kobiecie potrzebne dla higieny umysłu :) przynajmniej ja z takiego założenia wychodzę. to bardzo dobre usprawiedliwienie.
    paletki bardzo fajne, już czekam na twoje piękne makijaże!

    OdpowiedzUsuń
  7. Sama dzisiaj zastanawiałam się nad tymi szufladkami ;)

    http://lelianna.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  8. "Troche" się tego nazbierało:P
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. ja też napadłam na Biedronkę, ale szufladek niestety nie było u mnie :(

    OdpowiedzUsuń
  10. Ale poszalałaś. Palety pięknie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Faktycznie poszalałaś! ;D Ale za to jakie cudowności nabyłaś! :))
    Ja jestem bardzo ciekawa tego pudru transparentnego i oczywiście palet ! Prezentują się pięknie :) A i żelu peelingującego :)
    A ja robię napad na Biedronkę jutro :D

    OdpowiedzUsuń
  12. noo... zakupy niemało tych zdobyczy :D ja także wpadłam do biedronki wczoraj! :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Widzę, że nie tylko ja swoje kosmetyki przechowuję w takich pudełkach. Gratuluję zakupów, strasznie dużo Ci się tego nazbierało. :) Udanego testowania.

    OdpowiedzUsuń
  14. duuuzo tego :P :) bedziesz miala co testowac ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Mam takię same szufladki:) bardzo fajna sprawa:)Ciekawa jestem tych palet.czekam na makijaze:)Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  16. oliwiki - oj ma, ma :)))

    kleopatre - dojdźmy do porozumienia - obie poszalałyśmy :D

    DobraDusza - na pewno pojawi się post ze swatchami oraz makijażami, cały czas je testuję :)

    Beauty Wizaż - tylko 45 :D

    Adrianna - świetne usprawiedliwienie :)))

    Sydunia - nie ma co się zastanawiać, są bardzo fajne, dość pakowne. Początkowo wzięłam tylko jedną, ale poźniej stwierdziłam, że potrzebna mi jest jeszcze jedna sztuka :D

    Roksi - tylko "trochę" :) Także pozdrawiam :)

    Paula - u mnie na szczęście brania na szufladki nie było, choć mój małż ostatnią brał - jakaś kobiecina nad nimi się zastanawiała, ale odłożyła :D U mnie w mieście są 3 biedronki :) w którejś zawsze jest to co potrzebuję ;)

    tylkokasia - oj tak, bardzo fajnie wyglądają :)

    Sylvia- haha, na blogach teraz to napewno TAK :D

    kosmetoholiczkaPL - ty się nie zastanawiaj tylko składaj zamówienie :) jak będziesz potrzebowała pomocy to zapraszam na maila :)

    _Alessandra - daj znać jak się udał napad :) Z pudru jak na razie jestem zadowolona. Do tej pory używałam tylko pudru MaxFactor i wszelkie inne mnie nie zadowalały. Ten z Paese jak na razie ładnie wygładza cerę i trzyma w ryzach makijaż :) Ale testy wciąż trwają.

    grzee - a coś nabyła? :)

    cherrilada - takie pudełka są bardzo wygodne w przechowywaniu, wszystko jest pod ręką :)

    swirrruska - oj tak :)

    ssylvkaa - na pewno makijaże się pojawią :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Szalała szalała! :D Chętnie poczytam o peelingu borówkowym :)

    OdpowiedzUsuń
  18. faktycznie oszalałaś hehehe :D ale która kobieta tak nie ma ;)

    Jestem ciekawa Twojej opinii o rozświetlaczu Sleek.

    OdpowiedzUsuń
  19. wow zaszalałaś ;) ja również chętnie poczytam o rozświetlaczu Sleek. Obserwuję ;D

    OdpowiedzUsuń
  20. Świetne są te paletki :). A moge wiedzieć gdzie kupiłaś te paletki, bo też szukałam takich, a nigdzie nie mogłam znaleźć :).
    Świetny blog i nie mogę doczekać się recenzji kosmetyków.
    Gratuluje również współpracy z Herbapolem :)
    Zapraszam do mnie: http://sleepingbeauty0.blogspot.com/
    +dodałam do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajne szalenstwo:)))super prezentuja sie palety Paese ale zostane jednak przy Sleeku:)

    OdpowiedzUsuń
  22. Witaj mam pytanie gdzie kupiłas te szyfladki?? dzieki z odp pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia