niedziela, 7 sierpnia 2011

Śliwka w kompocie - makijaż ;)

Dzisiaj pokazuję makijaż wykonany w całości paletką Kaszmir Paese, o której możecie poczytać w mojej ostatniej notce.
Do tego makijażu użyłam następujących cieni (zaczynając od zewnętrznego kącika): 607, 615, 608, 614, 601. Kreska zrobiona czarnym cieniem 602 na mokro.

Kolory w rzeczywistości były ciut intensywniejsze, aparat trochę je pozjadał.... początkowo chciałam podreperować zdjęcia w programie, ale stwierdziłam że każdy ma inne ustawienia monitora i to co ja widzę to niekoniecznie wy musicie widzieć :) Dlatego też zostawiłam tak jak jest.


po 6h od kiedy zrobiłam ten makijaż, nadal jest on w nie naruszonym stanie. I like it :D

Pozdrawiam :)

22 komentarze:

  1. nawet jeśli aparat zjadł kolory, to i tak prezentuje się bajecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Przepiękny !! I ma w sobie coś magicznego..:)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię fiolety, ładne odcienie posiadam już takie Inglotowe :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ten sam problem z aparatem, kłamie jak najęty! Ale i tak piękny musze kiedyś wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  5. nawet w takiej "zjedzonej" formie jest śliczny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny makijaż! Zwłaszcza dla mnie - maniaczki fioletu :))

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne te fiolety. :) A z tej paletki mam nr 601 i jestem z niego bardzo zadowolona. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczny, zresztą ja uwielbiam fiolety, nie tylko w makijażu..

    OdpowiedzUsuń
  9. boski :) sama lubię fiolety na oczach, bo podbijają zieloną tęczówkę :)

    OdpowiedzUsuń
  10. bardzo ładne te cienie z paese :D

    makijaż bardzo ładny, taki subtelny :P

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny jest, podoba mi się sposób nakładania cieni.
    ps nosisz soczewki podkręcające kolor oczu czy to ten makijaż tak ślicznie je podkreśla?:)

    OdpowiedzUsuń
  12. makijaż jest przepiękny, a ja jako osoba stroniąca od fioletów na powiekach chyba udam się na fioletowe zakupy!
    świetnie pasuje do Twojej tęczówki :)
    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  13. Wow, przepięękny jest. Wręcz cudowny! Bardzo mi się podoba, zreszta jak cały blog :) Pozdrawiam, dodaję do obserwowanych (liczę na to samo) i zapraszam serdecznie do mnie :)

    http://katrillyworld.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  14. Naprawde sliczny makijaz oczu. Zazdroszcze talentu ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. ale cudne nasycone kolory! :)
    strasznie mi się podoba ten makijaż :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jak ja chciałabym mieć taką sprawną dłoń, by mój makijaż tak cudnie wyglądał jak ten Twój na zdjęciach =)

    OdpowiedzUsuń
  17. idealnie zmieszane, takie hm.... kaszmirowe ;D

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny.
    Jeśli lubisz Inglota to zapraszam do mojego konkursu. Do wygrania paletka 5 FS.
    http://anna-fanfreluches.blogspot.com/2011/08/letni-konkurs-w-oczekiwaniu-na-kolejna.html

    OdpowiedzUsuń
  19. dziękuję :*

    Ewalucja - soczewki są najzwyklejsze jakie tylko mogą być :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne fiolety:) pieknie prezentuja sie Twoje oczy:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia