poniedziałek, 29 sierpnia 2011

miętus z turkusową kreską

Hej :)
Dziś kolejny makijaż. Miał do niego być step, ale niestety zdjęcia nie wyszły, nie dość że kolory były przekłamane, to jeszcze większość z nich była rozmyta. Na szczęście zrobiłam dość dużo zdjęć efektu końcowego więc miałam co wybrać. Choć i tak musiałam kontrast podkręcić, a tak nie lubię tego robić ... No nic, mam nadzieję że makijaż się spodoba.

Dość rzadko maluję inną kreską niż czarną, wolę postawić na kolor na powiece. Ale warto zawsze próbować nowych rzeczy ;) Nawet efekt mi się spodobał :) A Wy lubicie kolorowe kreski? :)


Pozdrawiam :)

23 komentarze:

  1. przepięknie wygląda ta kreseczka! fajnie ożywia spojrzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajna kreska. I zgadzam się z grzee, ożywia twoje spojrzenie ;).

    OdpowiedzUsuń
  3. ładna kreska, pasuje do całości :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jest cudowny !! Delikatny a zarazem bardzo wyrazisty i zgadzam się z dziewczynami powyżej jeśli chodzi o ożywienie spojrzenia, ba! - ożywienie całej twarzy :))

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepięknie wyszło, ale to wcale mnie nie dziwi - Twoje makijaże zawsze są rewelacyjne. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię kolorowe kreski...
    makijaż cudowny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja najbardziej lubie czarne kreski, ale czasem kolorowa jest fajna dla odmiany.
    Juz trdycyjnie - makijaz piekny:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja nie robię kolorowych ale w tym wydaniu mogłabym zacząć ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Pięęękny makijaż! Kreska wygląda rewelacyjnie, uwielbiam kolorowy akcent na oku :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczny makijaż fer,kreska dodaje powiewu świeżości!

    OdpowiedzUsuń
  11. Zapraszam do zabawy i uczestnictwa w Blog Day 2011 http://www.blogday.org/pl.htm

    OdpowiedzUsuń
  12. http://poszkole.pl/artykul,art,Najbardziej_szalone_makijaze,154191,1.html

    Może spróbujesz odtworzyć któryś z tych szalonych makijaży? ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Dzieki za odpowiedź u mnie co do Paese, cienie Dancing Queen bede omijac szerokim łukiem:D

    OdpowiedzUsuń
  14. ślicznie, lubię kolorowe kreski:)

    OdpowiedzUsuń
  15. świetny mejkap, cudna kreska
    lubię czasem zrobić sobie kolorową kreszę ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. podoba mi sie akcent niebieskiej kreski:)

    OdpowiedzUsuń
  17. ojej jakie ty masz śliczne oczy :)
    bardzo ciekawy blok obserwuje :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepięknie wyszedł Ci ten makijaż! Nie myślałam, że turkusowa kreska może tak ożywić oko :) Cudnie! Ja lubię kolorowe makijaże, ale kreskę zazwyczaj robię czarną... wydaje mi się, że tylko wtedy widać gdzie mam oczy ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Śliczny make up :) bardzo lubie odcienie niebieskości :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Lubię wszystkie możliwe odcienie niebieskiego ślicznie:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia