poniedziałek, 15 sierpnia 2011

BeBeauty - Peeling do Ciała o zapachu borówki

Hej
Do tej recenzji zabieram się od dwóch dni, ale taki leń mnie złapał, że nic stworzyć nie mogłam. W końcu zebrałam się w sobie i dzisiaj opowiem o peelingu do ciała BeBeauty... z Biedronki.


O nim wyczytałam jakiś czas temu na którymś z blogów - jest to jakaś nowa kolekcja BeBeauty, wcześniej nic z tej firmy nie używałam, ale poddałam się szaleństwu, który ogarnął świat blogowy i udałam się do sklepu po tak rozchwytywany i wychwalany produkt :) Nie żałuję!

Na początek, może kilka słów od producenta:


Moje odczucia:

OPAKOWANIE: bardzo przypomina opakowania TBS, podobieństwo jest wręcz uderzające. Jednakże plastik jest gorszej jakości. Pudełko jest dość duże, odkręcane, mieści w sobie 200ml peelingu.

KONSYSTENCJA: peeling jest gęsty, ale nie za bardzo, pierwszy raz jak jego użyłam, to pomyślałam sobie, że smaruję się dżemem ;) Ma w sobie drobinki dość duże, które złuszczają naskórek, ale także masują. Peeling się nie pieni, przynajmniej ja nie zauważyłam.


ZAPACH: jest zabójczy :) Wystarczy na chwilę otworzyć opakowanie, a zapach borówek rozprzestrzenia się po całym domu i dość długo się utrzymuje. Kąpiel w takich aromatach jest bardzo relaksująca.

DZIAŁANIE: peeling spełnia swoje zadanie - złuszcza naskórek, drobinki masują ciało.Są one duże, jednak nie podrażniają skóry. Po prysznicu skóra jest jędrna, gładka. I pachnąca :)

WYDAJNOŚĆ: mimo że opakowanie zawiera 200ml peelingu, to na całe ciało trzeba użyć dość dużo produktu, używam go co 2-3dni, i już połowy nie ma. 

CENA: jeżeli się nie mylę, to za opakowanie zapłaciłam 7.99

OGÓLNA OCENA: warto zakupić ten peeling, chociażby ze względu na zapach. Nie jest drogi, może niezbyt wydajny, ale warto. Jeżeli Biedronka będzie miała go w stałej ofercie, to nie jedno opakowanie jeszcze zużyję :)

 To ja lecę pod prysznic ;)))))))
Pozdrawiam :)

19 komentarzy:

  1. Kusił mnie podczas ostatnich zakupów. Zastanawiam się też nad tym z mango. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Kupilam i zrobilam zapas w ciemno:) jeszcze nie otworzylam ale Twoja recenzja dobrze rokuje:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam ten peeling i właśnie dzisiaj rozpoczynam jego używanie :)) po nieszczęsnym peelingu Hean, o którym pisałam wczoraj... Dobrze wiedzieć, że tym razem będę zadowolona ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. teraz żałuję, że zamiast tego peelingu wzięłam masło Brazylia, które okropnie pachnie, jak cytrynowy płyn do naczyń:-(

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiam takie rzeczy! Peelingi są mi niezbędne, dzięki temu moja skóra prezentuje się o wiele lepiej. Fajnie się zapowiada ten borówkowy ale nie byłam przekonana i w końcu wyszłam ze sklepu bez niego. cena jest rewelacyjna, więc może jednak wrócę!

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam go! Wprawdzie wolałabym, żeby był bardziej gęsty jak pasta, ale i tak pójdę chyba zrobić mały zapas :P

    OdpowiedzUsuń
  7. zastanawiałam się nad nim, jednak ostatecznie zdecydowałam się na mango (które swoją dorgą także jest świetne :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja mam peeling mango i nie mogę się zgodzić z tym, że jest mało wydajny. Może po prostu za dużo nabierasz? Jak dla mnie świetny efekt jest już po nałożeniu niewielkiej ilości na skórę :)

    OdpowiedzUsuń
  9. również uwielbiam ten peeling, za jego przecudny zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Kupiłabym go dla samej konsystencji, bo wyglada smakowicie hih :)
    U mnie nowa notka, zapraszam w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  11. ja muszę w koncu go kupic ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja teraz uzywam winogronowego:)

    OdpowiedzUsuń
  13. jakos niedobrze mi sie robi jak widze ich wyglad ;P [dziwnie zabrzmialo, ale wiesz o co chodzi ;D ] jakos takie mi sie wydaja ... niesmaczne :(

    OdpowiedzUsuń
  14. ja pstatnio chciałam go kupic i nie mogłam go dostac i dorwałam w rece peeling z perfecty bodajże kokos czekolada ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. czas wybrać się do biedrony ; ) uwielbiam takie kosmetyki

    OdpowiedzUsuń
  16. kusicie tymi peelingami, mam ochotę i ja wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. mi nie do końca się podoba, mam o zapachu mango. według mnie lepiej działa na suche ciało niż na mokre. ale za taką cenę można sobie na niego pozwolić :)

    OdpowiedzUsuń
  18. przed chwilą byłam w biedronce i był za 5.99, ale jednak go nie kupiłam. chyba polecę jeszcze raz :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia