czwartek, 18 sierpnia 2011

Współpraca z Delia Cosmetics

Witajcie.

Jakiś czas temu odezwała się do mnie na maila pani Monika z firmy Delia Cosmetics proponując współpracę - dość obszerną, bo nie tylko polegającą na recenzowaniu kosmetyków, ale o tym na razie ciiii ;)  Większość kosmetyków tej firmy znam i stosowałam, więc bardzo się ucieszyłam z tej propozycji. Dzisiaj otrzymałam paczkę a w niej 3 nowe produkty z linii Delia Dermo System do testów:


- Ekskluzywny jedwab do ciała
- Srebrzysty jedwab do ciała
- Brązujący jedwab do ciała

Testy już dziś rozpoczęłam :)

Używałyście któryś z tych produktów? O którym najpierw chciałybyście przeczytać?

Pozdrawiam :)

22 komentarze:

  1. O, super ;D ja ostatnio wygralam u nich pare kosmetykow i tez ich lubie bardzo :)
    gratuluje wspolpracy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Gratuluję współpracy, ciekawe produkty,czekam na recenzję:-)

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo interesujący blog, na pewno będę często odwiedzać, dodaję do listy i czekam na recenzję nowych kosmetyków ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję współpracy :) Nie raz zastanawiałam się nad zakupem ekskluzywnego jedwabiu, jednak póki co mam tyle smarowideł, że odpuściłam. Czekam na recenzje - może po nich w końcu zdecyduję się na zakup :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja czekam na brązujący. :) Niedługo jesień, fajnie byłoby przedłużyć opaleniznę. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ekskluzywny jedwab do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluję :))
    Jakiś czas temu zastanawiałam się nad ekskluzywnym jedwabiem do ciała,ale nie mogłam nigdzie znaleźć więc odpuściłam, ale chętnie bym o nim poczytała :) Aczkolwiek chyba najpierw wolałabym srebrzysty ze względu na to,że lato się już kończy i może warto byłoby ją jeszcze chwilkę porozświetlać..? :)

    OdpowiedzUsuń
  8. no to gratulacje! :) przyznam szczerze, że pierwszy raz słyszę o produktach tej firmy... więc czekam na recenzję :)
    ah no i na pierwszy ogień brązujący! wakacje już się kończą, a ja jestem blada jak ściana... przydałoby się chociaż odrobinę musnąć opalenizną ;d

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja najchętniej przeczytałabym o Brązującym jedwabiu do ciała, już nie mogę się doczekać!

    OdpowiedzUsuń
  10. czekam na recenzję :) Gratulacje

    OdpowiedzUsuń
  11. nigdy nie miałam styczności :)
    ale zainteresował mnie ten ekskluzywny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. gratuluję:)
    chętnie poczytam o srebrzystym jedwabiu do ciała:)

    OdpowiedzUsuń
  13. gratuluję i czekam na recenzję :)

    OdpowiedzUsuń
  14. czekam na recenzje !

    fingerr.blogspot.pl < --- blog o modzie

    OdpowiedzUsuń
  15. Witaj po dłuższej przerwie! :)
    Nie miałam dotąd kontaktu z produktami Delii.Z chęcią poczytałabym o srebrzystym balsamie do ciała. Czekam na Twoje recenzje.
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. ciekawa jestem ich działania, nigdy o nich nie słyszałam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. gratuluję współpracy, czekam na recenzje :)
    Zostałaś otagowana alfabeturody.blogspot.com/2011/08/tag-10-pytan-kosmetycznych-od-majorki.html
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  18. Używałam srebrzystego z drobinkami:)jest fantastyczny:)bardzo dobrze nawilża:)troszkę dużo tych drobinek ale wcale mi to nie przeszkadzało:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ciekawi mnie srebrzysty jedwab do ciała?
    Czy ma on w sobie jakieś drobinki?

    OdpowiedzUsuń
  20. czekam na opinię, bo chciałam skusic się na jedwab do ciała :)

    OdpowiedzUsuń
  21. miałam ekskluzywny jedwab, wspaniały kosmetyk!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia