niedziela, 28 sierpnia 2011

Paleta cieni Światło Toskanii Paese

Hej

W końcu przygotowałam swatche kolejnej paletki cieni Paese, którą zakupiłam jakiś czas temu. Tym razem pokażę Wam wszystkie kolory z linii Światło Toskanii :)


Producent na ich temat pisze:
Cienie Światło Toskanii to wiosenna kolekcja cieni do powiek o wspaniałych soczystych kolorach zainspirowanych krajobrazem Toskanii. Perłowe cienie delikatnie rozświetlają powieki, dodając twarzy świeżego blasku. Kremowa konsystencja pozbawiona została większości chemicznych konserwantów, które zostały zastąpione składnikami mineralnymi , dzięki czemu cienie są wyjątkowo łagodne nawet dla wrażliwych oczu. Stosowane na sucho opalizują, a nakładane na mokro zapewniają trwały makijaż oczu nawet w najbardziej upalne dni.


 Cienie są dość dobrze napigmentowane, o konsystencji kremowej. Większość cieni się nie osypuje, jednak niektóre egzemplarze są bardziej sypkie - jeżeli za dużo nabierze się cieni na pędzelek, to mogą się osypywać. Są perłowe, dość łatwo się je nakłada, nie robią prześwitów. Trzymają się na powiekach dość długo, nawet bez bazy. Cienie bardzo przypadły mi do gustu, jest aż 15  do wyboru - praktycznie codziennie ich używam. Jedynie żałuję, że nie ma tam intensywnej żółci, bądź pomarańczy, niektóre kolory różnią się od siebie jednym tonem, spokojnie mogli zrezygnować z jednego fioletu, zieleni czy lawendy i byłoby miejsce :)

Cienie są dość duże, każdy z nich ma masę 5g.

Cenowo nie jest źle - paleta "teoretycznie" nie jest jeszcze w sprzedaży, ale dla wtajemniczonych jest dostępna :P Pojedynczo cienie można kupić już za 9,90 (cena katalogowa).


Tak prezentują się poszczególne kolory z bliska:
















I swatche na ręce:



Ciekawa jestem, które kolorki najbardziej Wam się spodobały.

Pozdrawiam :)

23 komentarze:

  1. 904, 909, 914, 915 są boskie !

    OdpowiedzUsuń
  2. Kolorystycznie podobna do palety sleeka Monaco, 913 i 915 śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. 914 i 915 :D są przesliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta paleta to w 100% moje kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Paleta jest prześliczna. Szkoda, ze cienie są sprzedawane oddzielnie, a w formie palety.

    OdpowiedzUsuń
  6. mi się podoba 903 i 905 ;-)
    szkoda, że ta paletka się nie zamyka :(

    OdpowiedzUsuń
  7. Mi się prawie wszystkie podobają :) Śliczne kolorki.

    OdpowiedzUsuń
  8. Śliczna jest ta paleta, strasznie podoba mi się pomysł, by nadać jej taki właśnie kształt. :) A cienie rzeczywiście śliczne, zwłaszcza 901, 905, 912 i 914. :))

    OdpowiedzUsuń
  9. Super pigmentacja. :) Mi podoba się najbardziej 911 i 915. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Śliczne kolorki, zwłaszcza ta blada zieleń ;)
    U mnie nowa notka, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  11. oh;) wszystkie bym przygarnęła :D cudna, ale chyba mało praktyczna do przechowywania paleta ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. zoila, cienie są sprzedawane pojedynczo oraz w palecie - choć oficjalnie palety zakupić jeszcze nie można - ale dla chcącego nic trudnego ;)

    mama Stelli i Livii - paleta jest zamykana :) plastikowym wieczkiem.

    Guinessi - wymiarowo jest duża, mam 3 takie palety, jedna na drugiej leży ;) Jasne że lepiej by było gdyby były mniejsze, ale ja nie mm problemów z przechowywaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  13. śliczne kolorki, fiolety są super!

    OdpowiedzUsuń
  14. 902, 912, 914 i 915 :)

    w ogóle paletka jest w kolorkach, które bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ok ale jakoś je miałam i takie sobie lepsze są z Ruby Rose np : http://www.fashionrubyrose.sklepna5.pl
    ale każdy ma swój gust :)Polecam te cienie Sama je używam i są ok.Poza tym cena jest nieduża.

    OdpowiedzUsuń
  16. jezu wez daruj sobie ta nachalna reklame tego tandetnego dziadostwa jakim jest ruby rose. bazar i nic wiecej gdzie im do paese hehehehe chyba na oczy nie widzialas cieni tej firmy skoro smiesz porownywac je do takiego bazarowego gowna.

    OdpowiedzUsuń
  17. Piękne, takie letnie kolorki, bardzo optymistyczne.

    OdpowiedzUsuń
  18. Witam czy można zamówić kilka sztuk ???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cienie Paese można kupić w mniejszych drogeriach, na wysepkach Paese lub w sklepie internetowym.. ja ich nie sprzedaję ;)

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia