czwartek, 25 sierpnia 2011

błękitno - turkusowe oczy

Hej :)
Znowu mnie trochę nie było, ale miałam okropnego lenia i nic nie chciało mi się robić :) Dzisiaj się zebrałam w sobie, aby przygotować zdjęcia, które już tydzień leżakowały na kompie i napisać notkę ;)
 Notka będzie krótka :)

Makijaż sprzed tygodnia ;) na żywo wyglądał lepiej, niestety mój aparat ostatnio płata mi figle i dość często mam ochotę go wywalić przez okno... Nie złapał kolorów - błękit przechodził w turkus, a ten w fiolet... a na zdjęciach tego nie ma :(

Kosmetyki użyłam te co zawsze, tylko inne kolory ;)
- podkład Paese Ideal Matte
- korektor Maybelline
- puder sypki transparentny 01 Paese
- bronzer Lancome
- rozświetlacz Bobbi Brown
- biała kredka Avon jako baza
- cienie Paese
- czarny liner Delia
- czarna kredka Avon na linię wody
- tusz Bourjous
- błyszczyk Hean






Pozdrawiam :)

18 komentarzy:

  1. I tak w miarę fajnie wygląda na zdjęciu :)

    OdpowiedzUsuń
  2. jak zwykle, przepieknie ;)

    http://bajeczneopowisci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękny makijaż! Podoba mi się, że tak wysoko wyciągasz cień :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo ładny makijaż! Przypominam, że zostałaś otagowana \
    alfabeturody.blogspot.com/2011/08/tag-10-pytan-kosmetycznych-od-majorki.html

    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo mi się podoba :) Lubię takie połączenie kolorów. Z Twoją tęczówką wygląda fajnie.

    so-smooth-life.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  6. Świetny ! I bardzo podoba mi się połączenie niebieskości z fioletem :) Tylko na zdjęciach ogólnych oczka się trochę w nim "gubią",ale sam w sobie jest cudny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczny makijaż!! Szkoda, że mi w niebieskich cieniach nie jest dobrze..

    OdpowiedzUsuń
  8. ja dzisiaj też turkusowo :) pięknie Ci w tym makijażu!

    OdpowiedzUsuń
  9. Nigdy nie lubilam żądnych odcienie błękitu czy niebieskiego w makijażu oka . Kojarzyło mi się to z tandetą, ale Ty jakimś cudem zaczarowałaś te kolory tak, że zakochałam się w tym makijażu ! :)
    Coś wspaniałego :)
    Pozdrawiam
    Leila
    http://reddres.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny! Często zdarza się, że niebieskie na powiekach wygląda tandetnie, ale u ciebie nie ma na to szans. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Piękny, uwielbiam twoje makijaże:)

    OdpowiedzUsuń
  12. To się nazywa spojrzeć chłodnym okiem! ;)
    Lazurowo i lodowo.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia