niedziela, 22 kwietnia 2012

Makijaż na Konkurs "Lady Mineral" u Agabil plus bonusik w postaci zdjęć nowego fryza :D

Cześć :)

Biorę udział w konkursie makijażowym u Agabil, który organizuje razem ze sklepem "Morze Urody". Do wygrania jest pełnowymiarowy podkład mineralny Lady Mineral ;) Konkurs trwa do 6 maja :)

Według mnie, Mineralna Lady jest baaaaaardzo atrakcyjną kobietą, a co za tym idzie, jej makijaż musi podkreślać wszelkie jej walory, być kobiecy, seksowny :D Oceńcie same, czy udało mi się to osiągnąć ;)






 *************************************

Po żalach na temat mojego nowego fryza :P kilka osób chciało zobaczyć co mam na głowie ;) Już na powyższych zdjęciach mniej więcej widać, ale mam jeszcze trochę zdjęć. Włosy hodowałam już od dłuższego czasu, w sumie nie wiem po co i na co, nie chciało mi się iść do fryzjera ;) mam cienkie i proste włosy, ale wywijają się jakoś tak dziwnie... nic z nich ułożyć się nie da, bo nie są zbytnio podatne na cokolwiek. Poza tym, mam dwie lewe ręce do układania czegokolwiek. Dlatego wolę fryzurki krótsze. Miałam włosy aż do łopatek, jednak już musiałam coś z nimi zrobić... szłam z zamiarem tylko podcięcia ich do ramion, wyrównania, bo z każdej strony miałam je innej długości (pozostałości po asymetrycznej fryzurce :D) Ale jednak gdzieś tam w głowie siedziało, żeby je bardziej skrócić. No i stało się, dałam hasło boba :P i boba dostałam. Początkowo, fryzurka w ogóle mi się nie spodobała... ale już się przyzwyczaiłam i akceptuję. A włosy nie zęby, odrosną.... ;)

Do zdjęć włosów w ogóle nie układałam, po prostu umyłam i sobie wyschły. Ułożone troszkę lepiej się prezentują ;)


i co sądzicie? nie ma katastrofy, prawda? ;)

Pozdrawiam :)

28 komentarzy:

  1. Nie znoszę boba, więc spodziewałam się istnej katastrofy na Twojej głowie, ale jest całkiem fajna fryzura:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fryzurka bardzo mi sie podoba,ja od dluzszego czasu mysle o bobie,ale niestey w krotszych wlosach wygladam pyzowato :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. też tak początkowo myślałam że będę pyzowato wyglądać :) ale jednak nie.. tylko to też od ułożenia zależy ;)

      Usuń
  3. mi się podoba:) sama wyhodowałam już dość długie włosy, ale wciąż myślę o obcięciu na krótko :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja nie lubię u siebie długich włosów, więc to było kwestią czasu kiedy bym je ścięła ;)

      Usuń
  4. uwielbiam boba. Jednak miałam go dość długo i zgodnie z panującą teraz modą zapuszczam moje włoski od jakiegoś roku:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo Ci pasuje taka fryzura:)

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo bardzo bardzo twarzowa fryzura! Świetnie wycieniowana przy twarzy, uhh mi ciągle brakuje odwagi na radykalne cięcie, bo wiem, że bym tęskniła za długimi za chwilę.. ale zawsze podziwiam krótkie cięcia, Twoje, Candy itp...
    To ostatnie zdjęcie.. cud miód!

    OdpowiedzUsuń
  7. Makijaż cudny :)
    Fryzura super, lecz znam Twój ból - moje włosy też nie chcą dobrze wyglądać :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ogólnie to bardzo nie lubię swoich włosów... heh... ale jakoś z nimi żyć trzeba ;)

      Usuń
  8. pierwszy raz podoba mi sie bob... :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Slicznie Ci Ferciu w tym bobie :)
    makijaz ladniutki,taki klasyk,ale pieknie podkresla walory kobiece w tym przypadku Twoje :) powodzenia

    OdpowiedzUsuń
  10. jak dla mnie... to bardzo Ci taka fryzurka pasuje :) i makijaz sliczy, delikatny a cudnie podkresla oko :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajna fryzurka,mysle ze nie raz ciezko nam przekonac sie do zmian ale efekt jest naprawde swietny tak jak i makijaz;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. potrzebowałam kilku godzin zanim się przyzwyczaiłam. Od fryzjera zbyt zadowolona nie wyszłam, ale teraz akceptuję swoją nową fryzurę ;)

      Usuń
    2. wiem cos na ten temat, niektorzy to potrafia przesadzic z modelowaniem hihihi:)

      Usuń
  12. Makijaż super, ale fryzura też mi się bardzo podoba! Myślałam, że jest gorzej, a tymczasem wyszło bardzo zgrabnie :))

    OdpowiedzUsuń
  13. Moim zdaniem fryzurka bardzo Ci pasuje :)

    OdpowiedzUsuń
  14. wyglądasz ślicznie w takim makijażu :) no i fryzurka super wygląda!

    OdpowiedzUsuń
  15. Ładny makijaż ,zapraszam do mnie na bloga o naturalnych kosmetykach http://kwiat-paproci.pl/blog/.
    M

    OdpowiedzUsuń
  16. dziękuję za makijaż :* a fryzura obłędna!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia