sobota, 14 kwietnia 2012

TAG 50 pytań do... Ferrou ;)))))))))))

Hej
Pewnie już macie dość tego TAG'a.. Kilka dni się zastanawiałam, czy brać udział w tej zabawie, bo ogólnie to nie odpowiadam na przeróżne TAGi, jakieś takie naciągane zazwyczaj się wydają. Ale jednak ciekawa jestem tych pytań haha :) Otagowała mnie PannaJoanna - serdecznie dziękuję :)



Zasady:

1. Napisz od kogo otrzymałaś tag i zamieść link do bloga osoby, która Cię wyróżniła.
2. Wklej logo tagu wpisując wcześniej swój nick.
3. Odpowiedz szczerze na 50 pytań zadanych w komentarzach pod notką.
4. Nominuj dowolną ilość blogerek, o których chcesz się czegoś dowiedzieć :)



Nominować to nikogo nie będę, bo już chyba do każdego ten Tag dotarł :)

 Pytajcie :PPP Tylko proszę o łatwe pytania ;))))))))))))))))))))

Pozdrawiam :)

8 komentarzy:

  1. ja mam pytanie :)
    napiszesz krótko co się dzieje z Natalką?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno już nie rozmawiałam z mamą Natalki. Ale z tego co wiem, to rośnie, ślicznie się uśmiecha :D postaram się dowiedzieć troszkę więcej i na pewno napiszę o tym :)

      Usuń
  2. A ja mam pytanie o to co robisz na co dzień? Kim jesteś z zawodu?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A miały być łatwe pytania :D
      mój zawód wyuczony to biomatematyk ^^; zawód wykonywany: matka polka ;) Aktualnie nie pracuję, siedzę w domu i zajmuję się 2 letnim synkiem - teraz przechodzi okres buntu dwulatka więc jest hmmm interesująco :) Mój dzień nie jest zbyt ciekawy ;) w sumie każdy taki sam :)

      Usuń
  3. co sprawia że się uśmiechasz ?
    co cię stresuje ?
    czym zajmujesz się ?
    ulubione miejsce na wakacje ?
    w jakiej części Polski mieszkasz ?

    OdpowiedzUsuń
  4. 1. jest wiele rzeczy, spraw które powodują u mnie uśmiech :) na pewno szczęście mojego dziecka i moment kiedy jest "aniołkiem" :D, jakieś tam moje małe sukcesiki i przede wszystkim rozmowy z bliskimi :)
    2. trudne pytanie.. ostatnio to chodzę całymi dniami zestresowana...
    3. aktualnie to nie zajmuję się niczym, wychowuję 2 letniego synka.
    4. Mrzeżyno :D:D:D
    5. mieszkam niedaleko Wrocławia :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Od jak dawna się malujesz, bo tak ładnie Ci to wychodzi, że pewnie dużo ćwiczysz:) ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję za miłe słowa :) choć uważam, że do ładnie to mi jeszcze daleko, ale staram się :)
      Pierwsze jakieś tam początki z makijażem to 7-8 klasa podstawówki :P ale to bardziej wtedy sobie krzywdę robiłam niż siebie upiększałam :) W liceum to używałam przede wszystkim czarnych cieni i czarnej kredki. ok 2005 roku trafiłam na wizaz.pl i podglądając anonimowo przez kilka lat malunki dziewczyn, w końcu odważyłam się i zaczęłam siebie pokazywać. Wtedy też rozpoczęłam zabawę makijażem, próbowałam różnych podpatrzonych technik, różnych kolorów, nawet popełniałam jakieś artystyczne makijaże ;) Kursów żadnych nie ukończyłam, jestem typowym samoukiem. Maluję się praktycznie codziennie, swoje oczy znam dość dobrze, do jakiejś tam wprawy doszłam :) gorzej z malowaniem innych - jest to dla mnie dość stresujące i rzadko kiedy kogokolwiek maluję.

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia