czwartek, 26 kwietnia 2012

niekosmetycznie - moje nowe buty ;)

Heh... dzisiaj będzie moja pierwsza notka nie o kosmetykach, a o butach :P Czemu tak? A chcę się podzielić z Wami nową zdobyczą ;)

Nie lubię butów na obcasie, do tej pory miałam 2 pary, które ubierałam od święta - i to dosłownie. Wolę płaski obcas, przez cały rok mogłabym chodzić w glanach ;) ale na wiosnę czy lato wybieram lżejsze obuwie - są to zazwyczaj buty sportowe. Przy małym dziecku, kiedy jest się wciąż w ruchu, sprawdzają się wyśmienicie.
Wczoraj pojechałam do sklepu właśnie z zamiarem zakupu takiego obuwia. Gdy weszłam do sklepu od razu zauważyłam teee buty i zapragnęłam je mieć :D Nie wiem czemu aż takim uczuciem do nich zapałałam, w sumie nie są mi do niczego potrzebne ;) I tak się kręciłam wokół nich, kręciłam... i miałam ich nie brać... Ale pokusa była większa :D I nie żałuję. Nie dość że były taniutkie, bo 39,99zł (zakupione w CCC) to mimo obcasu są mega wygodne i stabilne. Na pewno często będę je zakładać ;)







Macie też takie sytuacje, że wchodzicie do sklepu i jakaś rzecz, woła do Was - "bierz mnie, bierz mnie!!" ? Ja mam tak rzadko, a jak już mam, to jestem twarda. Ale tutaj poległam :D

Pozdrawiam :)

9 komentarzy:

  1. Wyglądają na bardzo wygodne. Za tą cenę też bym brała ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne :) Taki luźny styl na obcasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie bomba! sama chcialabym miec wygodne wysokie buty... bo co z tego ze ladne i mega szpila, skoro chodzic sie nie da i w szafie sie kiszą... Eh! :)
    A Tobie ich zazdroszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają na wygodne, poza tym ta cena :o
    czasami też tam mam, że rzecz do mnie woła :D ale najczęściej kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie w moim guście,ale o gustach się nie dyskutuję:D

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne buciki noga wygląda bardzo zgrabnie :) ja tez czasem tak mam że czuje ze muszę kupic mimo ze nie planowalam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobaja mi sie,lubie taka zielen i wygladaja na bardzi wygodne

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia