czwartek, 26 kwietnia 2012

niekosmetycznie - moje nowe buty ;)

Heh... dzisiaj będzie moja pierwsza notka nie o kosmetykach, a o butach :P Czemu tak? A chcę się podzielić z Wami nową zdobyczą ;)

Nie lubię butów na obcasie, do tej pory miałam 2 pary, które ubierałam od święta - i to dosłownie. Wolę płaski obcas, przez cały rok mogłabym chodzić w glanach ;) ale na wiosnę czy lato wybieram lżejsze obuwie - są to zazwyczaj buty sportowe. Przy małym dziecku, kiedy jest się wciąż w ruchu, sprawdzają się wyśmienicie.
Wczoraj pojechałam do sklepu właśnie z zamiarem zakupu takiego obuwia. Gdy weszłam do sklepu od razu zauważyłam teee buty i zapragnęłam je mieć :D Nie wiem czemu aż takim uczuciem do nich zapałałam, w sumie nie są mi do niczego potrzebne ;) I tak się kręciłam wokół nich, kręciłam... i miałam ich nie brać... Ale pokusa była większa :D I nie żałuję. Nie dość że były taniutkie, bo 39,99zł (zakupione w CCC) to mimo obcasu są mega wygodne i stabilne. Na pewno często będę je zakładać ;)







Macie też takie sytuacje, że wchodzicie do sklepu i jakaś rzecz, woła do Was - "bierz mnie, bierz mnie!!" ? Ja mam tak rzadko, a jak już mam, to jestem twarda. Ale tutaj poległam :D

Pozdrawiam :)

13 komentarzy:

  1. Wyglądają na bardzo wygodne. Za tą cenę też bym brała ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajne :) Taki luźny styl na obcasie ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak dla mnie bomba! sama chcialabym miec wygodne wysokie buty... bo co z tego ze ladne i mega szpila, skoro chodzic sie nie da i w szafie sie kiszą... Eh! :)
    A Tobie ich zazdroszcze ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Wyglądają na wygodne, poza tym ta cena :o
    czasami też tam mam, że rzecz do mnie woła :D ale najczęściej kosmetyki :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie w moim guście,ale o gustach się nie dyskutuję:D

    OdpowiedzUsuń
  6. ładne buciki noga wygląda bardzo zgrabnie :) ja tez czasem tak mam że czuje ze muszę kupic mimo ze nie planowalam :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Podobaja mi sie,lubie taka zielen i wygladaja na bardzi wygodne

    OdpowiedzUsuń
  8. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  10. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  11. Przyznam szczerze, że tak nie do końca jest to mój styl, ale jeśli Ci się podobają, jeśli są wygodne i potrafisz odpowiednio dodać je do stylizacji to jestem na tak. Na przyszłość polecam też stronę https://butymodne.pl/balerinki-damskie-c27000.html bo tam każdy znajdzie dla siebie odpowiednie buty.

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia