poniedziałek, 9 kwietnia 2012

granatowy wielkanocny makijaż ;)

Witajcie :)
Mam nadzieję, że jeszcze żyjecie :D Ja od wczoraj chodzę pełna...sorki, nie chodzę... a toczę się :D dawno tak duuuuuużo nie zjadłam :) Mając chwilkę pomiędzy jedną wizytą u rodziny a drugą, na szybko sfotografowałam dzisiejszy makijaż. Gdzieś coś podobnego widziałam (tyle ostatnio stron przejrzałam, że nie mogę sobie przypomnieć gdzie...ooo już wiem gdzie :D na blogu Kingi ) i zachciało mi się samemu spróbować takie wyciągnięcie cieni. O dziwo, nawet mi to wyszło, co więcej nawet pasuje to do kształtu mojego oka :) Ale same się przekonajcie :)


Pozdrawiam :)

17 komentarzy:

  1. Do twarzy ci w takim makijażu :) Bardzo podobają mi się takie kocie oczy za pomocą kresek, ale cienie też bardzo ładnie tak wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładny makijaż:) i śliczne cieniowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. LUBIE TAKIE MAKIJAZE ,KTORE WIDAC Z DALEKA :p
    PIEKNIE!!!



    U MNIE ROMWE GIVEAWAY!

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo, bardzo mi się podoba! Wyglądasz zjawiskowo.

    OdpowiedzUsuń
  5. Chciałabym umieć robić takie przejścia kolorów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. szukam takiego ciemnego granatu :)

    OdpowiedzUsuń
  7. dziękuję za miłe słowa :))

    OdpowiedzUsuń
  8. Dzięki za inspirację na jutrzejszy makijaż na szkolenie ^^.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo ładny makijaż, chyba też wypróbuję:)

    OdpowiedzUsuń
  10. muszę spróbować, bo takie makijaże mi się bardzo podobają

    OdpowiedzUsuń
  11. piękny makijaż, jak zresztą zawsze ;))
    zapraszam do odpowiedzi na taga - http://joannapanna.blogspot.com/2012/04/50-pytan-do-panny-joanny.html :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo ładnie wygląda taki makijaż na twoich oczach. Po prostu ślicznie

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia