piątek, 20 kwietnia 2012

zielono mi ... ;)

Hej
Ostatnimi czasy chodził za mną zielony makijaż. W sumie początkowo miałam inny pomysł, ale jak zawsze koncepcja mi się zmieniła w trakcie malowania ;) Tak czy siak, nadal jest zielono :P

Kosmetyki użyte w tym makijażu:
- podkład Rimmel LF
- korektor Maybelline
- kamuflaż ArtDeco
- puder transparentny Paese
- bronzer Lancome
- róż Paese #36
- baza pod cienie Virtual
- mieszanka cieni: Inglot, Paese, Mac(pigment Deep Blue Green)
- czarna kredka Pierre Arthes
- tusz Maybelline Colossal 100% Black
- pomadka ochronna Carmex


I to ostatnie zdjęcia, gdzie mam długie włosy. Dzisiaj byłam u fryzjera i mam teraz boba, tak na długość do linii żuchwy i nie podoba mi się :( wyglądam głupio, jakoś tak za grzecznie, moja kwadratowo - okrągła twarz jest jeszcze bardziej okrągła i w ogóle ... głupia ja, głupia... po co tak chciałam... :/
Włosy szybko mam nadzieję odrosną, ale trochę teraz się będę męczyć.. ehh... Poza tym jestem chora, zasmarkana, kaszlę jak stary gruźlik, wszystko mnie boli... to się wyżaliłam :D:D:D


Pozdrawiam :)

20 komentarzy:

  1. urokliwy ten makijaż :)
    zapraszam na mój pierwszy konkursik:)
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. chyba nie ma koloru cienia który by do ciebie nie pasował ; )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ojj.. są, są :) niektóre odcienie w ogóle do mnie nie pasują, np róż ;) czerwienie, żółty kolor :)

      Usuń
  3. Witaj w klubie chorych :P Ja się męczę od tygodnia z wirusem ;/ Zdrówka życzę :*
    Piękny makijaż, uwielbiam zielenie na powiekach <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. U mnie już na szczęście lepiej, choć jeszcze katar męczy, ale jest znośnie :) Tobie także życzę powrotu do zdrowia :*

      Usuń
  4. Odpowiedzi
    1. heh.. bardzo dziękuję za tak miły komplement :*

      Usuń
  5. Śliczny makijaż oczu:) Takie połączenia zieleni lubię najbardziej;)

    OdpowiedzUsuń
  6. ślicznie :) pokaż się z bobem:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahaa :D ale ty ciekawska ;))) na pewno się pokażę, muszę się jeszcze przyzwyczaić ;)

      Usuń
  7. Bardzo, bardzo mi się podoba. Tym bardziej, że ja wprost uwielbiam zieleń na powiekach :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja tak średnio lubię ten kolor, ale jakoś tak ostatnio za mną chodził ;)

      Usuń
  8. Pokaż fryzurkę :) Może nie tak źle?
    Makijaż piękny :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia