poniedziałek, 9 marca 2015

Rozdanie - wyniki

Kochani, rozdanie się zakończyło, nadszedł więc czas na ogłoszenie wyników. Chciałam to zrobić wczoraj, aby przy okazji był prezent na Dzień Kobiet, jednak tyle miałam rzeczy do zrobienia do pracy, że siedziałam nad tym pół dnia. Tak to jest, jak się wszystko zostawia na ostatnią chwilę.

Na blogu minęło mi 4 lata, jest to ogrom czasu. Cieszę się, że jesteście nadal ze mną. Dziękuję także za odpowiedzi na pytanie dotyczące bloga przy zgłoszeniach do rozdania. Przemyślę je i może uda mi się coś wprowadzić w życie. Na pewno chciałabym zmienić szablon, ale jakoś zabrać się do tego nie potrafię, a po drugie nie umiem. Chwilę czasu by mi zajęła nauka, a na razie czasowo nie wyrabiam.

No dobrze, żeby nie przedłużać.

Rozdanie wygrywa:   kropka nad i

Gratuluję i czekam 2 dni na maila z adresem do wysyłki.

Niedługo pojawią się kolejne rozdania, więc zapraszam do obserwowania bloga, FB oraz konta na Intagramie :)

Pozdrawiam :)

9 komentarzy:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia