poniedziałek, 30 marca 2015

Przydatne akcesoria - Sondy do zdobień paznokci

Jak zapewne zauważyłyście, ostatnio mało jest postów paznokciowych. Niestety stresowe sytuacje sprawiły, że wróciłam do niezbyt przyjemnego uzależnienia i z długich pazurków pozostały poszczerbione kikuty.. Na szczęście wzięłam się w garść i zaczynam je doprowadzać do porządku. Jednak trochę czasu musi upłynąć, zanim osiągnę zadowalającą długość. No nic, trzeba czekać. Choć trochę się niecierpliwię. Tyle ciekawych mam lakierów do pokazania, jednak zdjęcia nie wyglądałyby zbyt korzystnie. Jednak by pozostać w temacie paznokciowych, chciałabym dzisiaj opowiedzieć o przydatnym akcesoriu do zdobień, które warto mieć. 


Kropki w zdobieniach można wykonywać na wiele sposób. Można sięgnąć bo szpilki, wykałaczki, wsuwki i inne przyrządy zakończone kuleczką. Jednak nie ma co ukrywać, są one nieporęczne. Dobrze jest mieć zatem sondy, które można zakupić pojedynczo lub w zestawie.


Ja posiadam zestaw pięciu dwustronnych sond, które są zakończone kulkami różnej wielkości. Dzięki temu można wykonać kropki o różnej średnicy, mniejsze lub większe. Są bardzo łatwe w użytkowaniu, lakier z metalowych części zmywa się bardzo szybko. Jednak należy uważać, aby nie pobrudzić drewnianych części sond, bo zostaną na nim ślady.


Sondy wcale nie muszą służyć tylko do wykonywania idealnie okrągłych kropek. Za pomocą nich można wykonać wiele rodzajów zdobień: kwiatki, chmurki, kleksy zawijance itp. W internecie jest pełno propozycji a także i tutoriali. Poza tym, sondy są bardzo poręczne do przenoszenia wszelakich cekinów czy kryształków na płytkę paznokcia.



Zestaw sond, który posiadam, zawitał do mnie ze sklepu BornPrettyStore [klik] i kosztują $3,59. Nie są więc drogie, a bardzo przydatne.

Jeżeli jesteście zainteresowane produktami ze sklepu Born Pretty Store, to mam dla Was 10% rabat. Wystarczy, że wpiszecie kod rabatowy  BAIQ10.   Przesyłka do Polski jest darmowa.


Pozdrawiam :)


13 komentarzy:

  1. Można stworzyć fajne zdobienia :D

    OdpowiedzUsuń
  2. fajne 'narzędzia' i zapewne przydatne ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nigdy nie używałam takich profesjonalnych sond. :D Nawet nie wiem czy umiem się nimi posługiwać. haha

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja też uważam, że sondy warto mieć! Oczywiście można zastąpić np. główką od szpilki, ale drogie nie są, a przy tym wygodne i pozwalają na różne rozmiary kropek :)!

    OdpowiedzUsuń
  5. A ja się zastanawiałam, jak niektórzy robią takie ozdóbki :) piękne paznokcie :) pozdrawiam, zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze mi się podobały wzorki robione sondami ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Przydatny gadżet, skąd pochodzi ten zestaw?:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam jedną sondę ; ) jakoś rzadko jej używam ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam sondę, ale nie używałam jeszcze

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia