piątek, 24 marca 2017

WIOSENNY MAKIJAŻ: The Freshness of Spring

Ostatnio nie mam makijażowej weny. Stawiam przede wszystkim na prostotę - nie kombinuję, bo nawet nie wiem, co mogłabym jeszcze ciekawego pokazać. Doszłam do pewnego muru, którego nie mogę sforsować. Poza tym, na co dzień rzadko kiedy mam czas na wykonanie pełnego makijażu, tusz do rzęs w zupełności mi wystarcza. A to nic ciekawego. Jednak ostatnio spróbowałam znaleźć wolną chwilę, aby pokonać swoje ograniczenia. I nawet jestem zadowolona z końcowego efektu.



Jest wiosna, więc zdecydowałam się na świeży makijaż. Wybrałam do tego kolory takie jak zieleń, błękit, fiolet czy lilię. Dla urozmaicenia, na środku powieki zaaplikowałam piękny duochromowy pigment. Czarna kreska wzdłuż linii rzęs oraz sztuczne rzęsy pozwoliły mi na jeszcze większe wyeksponowanie oczu. Usta pozostawiłam w neutralnej kolorystyce. Pomadka o pięknym różowym odcieniu ostatnio jest moim ulubieńcem - świetnie ożywia twarz i jak najbardziej wpisuje się w nadchodzącą porę roku.

 


Lista kosmetyków:
//TWARZ (FACE)//

- Makeup Atelier Paris Anti-shine Moisturizing Base

- Foundation Revlon Colorstay  180 Sand Beige

- DAX Cosmetics Cashmere Makeup Concealer

- My Secret Face Matt Powder

- Sensique Bronzing Powder 107 Natural Tan

- Kobo Professional Matte Blush Palette

 

//BRWI (BROWS)//

- Kobo Professional Eyebrow Colour 302 Ash



//OCZY (EYES)//

- Zoeva Eyeshadow Fix Matte

- Sigma Beauty Nightlife by Camila Coelho Patette: Panache, Leather Pants

- Makeup Geek Eyeshadows: Masquerade, Phantom, Mermaid

- Inlgot Pure Pigment Eyeshadow 35

- MySecret Khol Kajal Eyeliner o5 Turquoise

- Sigma Beauty Gel Eye Liner Wicked

- False Lashes Neicha 513

-  Max Factor 2000 Calorie Mascara



//USTA (LIPS)//

- My Secret 'I love Matte Lips' Lipstick 02 Lily



 
 


Co sądzicie o tym makijażu?
Pozdrawiam :)

15 komentarzy:

  1. ale doskonałe *.* pigment *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Wow, piękny efekt udało Ci się uzyskać :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz rękę do malowania, nie da się ukryć :D Zawsze podpatruje Twoje makijaże i cicho marzę że pewnego dnia ktoś mnie tak pomaluje :P Niestety ja mam 2 lewe ręce do tego haha :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję za miłe słowa :) Choć ja bardziej krytycznie podchodzę do swoich makijaży - patrząc na zdjęcia wiele rzeczy bym poprawiła :)

      Usuń
  4. Wow ! Zauroczyłam się tym Makijażem ! Wyglądasz obłędnie kochana i ten syrenkowy efekt na oczku...bomba

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) Ten efekt uzyskałam dzięki świetnemu pigmentowi Inglota :)

      Usuń
  5. Piękny efekt. Ten pigment robi wrażenie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Przepiękny makijaż. Chciałabym potrafić się tak malować :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten makijaż wcale nie jest trudny do wykonania :)

      Usuń
  7. Świetnie dopracowany, jak każdy Twój makijaż :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia