niedziela, 19 marca 2017

Podwójne urodziny!

Marzec jest dla mnie bardzo ważnym miesiącem, ponieważ 7 lat temu na świat przyszedł Kuba. Pamiętam tamten dzień bardzo dobrze i jestem pod wrażeniem tego, jak ten czas szybko leci. Ostatni tydzień upłynął nam na przygotowaniach do imprez urodzinowych, bo mały miał ich aż dwie: dla rodziny oraz dla dzieci. Było wesoło! Najważniejsze, że syn jest zadowolony i szczęśliwy. A matka dopiero teraz usiadła i ma chwilę, aby odpocząć. Mimo ogólnego zmęczenia - było warto.

 




Drugim powodem, dla którego marzec jest dla mnie ważny, jest blog. Przed chwilą sobie uświadomiłam, że od sześciu lat jestem z Wami! Nie sądziłam, że aż tak długo wytrwam. Choć ostatnio z moją częstotliwością pojawiania się tutaj jest różnie, nadal staram się przedstawiać Wam moją opinię na temat kosmetyków, pokazuję Wam moje makijaż i czasami wplotę w to wszystko trochę prywaty. Cieszę się, że nadal tutaj zaglądacie i spędzacie ze mną swój czas. Mam nadzieję, że jeszcze wiele lat przed nami :)


Dzięki, że jesteście :)


3 komentarze:

  1. O jacie :) Ale ten czas leci ! Pamiętam początki Twojego bloga ! Gratuluje i życzę dużo sukcesów, nie tylko w pisaniu bloga.
    Synuś widać, ze ma wspaniałą mamę !

    OdpowiedzUsuń
  2. Wszystkiego najlepszego dla synka :)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia