niedziela, 21 maja 2017

InspiredBy NATURALNIE PIĘKNA Edycja VI WOW!

Jeżeli lubicie naturalne produkty, jak ja, to pudełko, które dzisiaj chcę Wam pokazać, jest dla Was. Poza tym, jest ono wypełnione po brzegi świetnymi kosmetykami. Wartość tych produktów to "tylko" 600zł, a subskrypcja kosztuje 119zł. InspiredBy NATURALNIE PIĘKNA rozwala na łopatki! Większość kosmetyków trafiła w moje gusta i na pewno zostaną przeze mnie zużyte. Zapraszam Was na przegląd pudełka.

 



Na początek maska, która jest najdroższa w całym zestawie. Recovery Mud Mask - Regenerująca Maseczka z Błotem izraelskiej firmy -417 w regularnej cenie kosztuje 476zł. W pudełku znajduje się produkt pełnowymiarowy o pojemności 50ml. Już po samym opakowaniu widać, że jest to kosmetyk luksusowy. Skład jest nieziemski: oprócz wspomnianego błota z Morza Martwego można tam znaleźć miód, masło kakaowe, olejki z rumianku, pestek ogórecznika lekarskiego wiesiołka i migdałów oraz witaminę E i B5. Natomiast najfajniejsze w tym wszystkim jest to, że ma w sobie drobinki, które pozwalają ściągnąć maseczkę za pomocą dołączonego magnesu. Maseczka bardzo ładnie zmiękcza i wygładza skórę. Na pewno pojawi się post o produktach -417, ponieważ w kwietniowym ShinyBox był żel do mycia twarzy. 



Kolejnym ciekawym produktem pełnowymiarowym jest serum Avebio BIO AntiAge. Jej koszt to 84zł. Jest ono przeznaczone do każdego rodzaju cery. Ma za zadanie udrożnić naczynia krwionośne, tonizować, stymulować i uspokajać skórę. Skład także jest bardzo interesujący: sok z miąższu aloesu, olej z rokietnika, ekstrakt z liści oliwnych, olej z dyni, marchewki, olej z neroli, paczuli czy kokosowy. Dzięki temu powinien przyśpieszyć odbudowę skóry, oczyścić, rozświetlić i przywrócić skórze blask. 



O'Herbal Płyn micelarny, to kolejny kosmetyk, po który na pewno sięgnę. Firma jest polska i kilka produktów już od nich używałam i byłam zadowolona. Płyny micelarne u mnie szybko schodzą, mam kilka w kolejce, ale ten jest dość ciekawy. Ekstrakt z tymianku koi skórę i ma właściwości łagodzące. Nie zawiera alkoholu, mydeł, kompozycji zapachowej oraz barwników. Kosmetyk nie kosztuje zbyt wiele (19,99zł) i myślę, że można go znaleźć w topowych drogeriach.




InspiredBy zadba także o stopy. W pudełku można znaleźć Kuracje wzmacniającą dla paznokci, skórek i skóry stóp Shefoot (29,90zł). Ta firma jest dla mnie nowością, jednak przyjrzę się jej bliżej. Stopy to u mnie temat tabu (ciiiii), przez większość roku nie dbam o nie zbyt specjalnie, bo przecież noszę zakryte buty. Dopiero na wiosnę się budzę, że przydałoby się założyć jakieś sandałki i przy tym nie straszyć. Dlatego też tego typu kuracje są wręcz stworzone dla mnie. Ciekawym składnikiem jest wyciąg z azjatyckiej trawy tygrysiej Centella Asiatica, która działa przeciwzapalnie, regeneracyjnie przy czym przyśpiesza gojenie ran i pęknięć, które niestety na stopach występują. Poza tym, znajdziemy także substancję, które dobrze wpływa na paznokcie: keratyna. 




Moja szafka z szamponami pęka w szwach, a w tym pudełku można znaleźć aż dwa takie kosmetyki. Pierwszy z nich to produkt pełnowymiarowy Pilomax Szampon do włosów farbowanych Daily Colour Care (22zł). Niestety trafiłam na szampon do włosów ciemnych, mąż i syn to naturalni, niefarbowani blondyni, więc u nas się nie przyda. Ale nie zmarnuje się - mam zamiar sprezentować go mojej mamie. Szampon ma delikatnie myć włosy i skórę głowy, nawilżyć i  wygładzić powierzchnię włosa. Zatem na pewno jej się przyda. 



Drugi szampon to Ideepharm Radical Med Szampon przeciw wypadaniu włosów. Jest to miniaturka, które bardzo lubię. Świetnie się nadają na wszelkie kilkudniowe podróże. Jestem tego szamponu ciekawa, ponieważ znowu moje włosy zaczęły wypadać - nie jest to może tak jak poprzednio, gdzie wyłaziły mi garściami, jednak jest to dla mnie uciążliwe. Ktoś może go używał?




Nie samą pielęgnacją człowiek żyje, dlatego też w pudełku można znaleźć podkład mineralny Neauty Minerals, który ma kryjącą formułę. Nie przepadam za tego typu kosmetykami tylko ze względu na sposób aplikacji - jakoś mi ona nie leży. Choć nie mówię, że nie spróbuję. Akurat trafiłam na dobry kolor Neutral Medium Light, więc tym bardziej przyjrzę się jemu z bliska. Może w końcu się przekonam?




W pudełku zawsze można znaleźć kilka ciekawych sampli. Pierwszą z nich jest próbka soli do kąpieli Biooleo "Złoto Egiptu". Niestety nie posiadam wanny, więc przekażę go mamie. 



Kolejnymi ciekawymi próbkami są koncentraty do twarzy i oczu polskiej firmy Biały Jeleń. Jestem bardzo ciekawa tych kosmetyków, bo składy mają naprawdę interesujące i naturalne. Cieszę się, że kultowe marki rozwijają się. Rozglądnę się za nimi w drogerii.



Podsumowując, pudełko InspiredBy Naturalnie Piękna jest bogate w pełnowymiarowe produkty przeznaczone przede wszystkim do pielęgnacji. Najbardziej cieszę się z maski oraz serum, które bardzo fajnie u mnie działają.  Ekipa ShinyBox się spisała i myślę, że będzie ciężko pobić taką zawartość. Jeżeli ten box Wam się spodobał, to można go jeszcze zakupić na stronie klik. Myślę, że warto.

A co Wy myślicie na temat tego pudełka? Wpadło Wam coś w oko?

Pozdrawiam :)



7 komentarzy:

  1. Mam to pudełko i jestem z niego bardzo zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne perełki kosmetyczne :) Bardzo spodobała mi się zawartość tego pudełka, nie znałam go wcześniej :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja w sumie też nie. To moje pierwsze pudełko z tej serii :-)

      Usuń
  3. Jestem ciekawa koncentratów Biały Jeleń ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też. Mają one świetny, naturalny skład. Muszę się za nimi rozejrzeć w Rossmannie :-)

      Usuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia