sobota, 6 maja 2017

SIGMA BEAUTY Eye Shadow Base - PROVOKE

Nie wyobrażam sobie makijażu oczu bez bazy pod cienie. Wiele z nich przeszło przez moje ręce, jedne powalały na kolana, inne nie powodowały ochów i achów. Każda firma kosmetyczna ma w swojej ofercie taki kosmetyk, który zmienia i przedłuża makijaż oka. Dzisiaj pokażę Wam produkt od Sigmy Beauty Eye Shadow Base.



Z tym kosmetykiem już kiedyś miałam do czynienia. Bazy pod cienie są dostępne w różnych kolorach i można je także stosować jako kremowe cienie do powiek. Odcień Spy, który miałam, pięknie się mienił na miedziano i zielono. Ciężko jednak było go używać pod inne kolory, dlatego u mnie zazwyczaj gościł solo. Moją opinię o nim możecie zobaczyć tutaj. Tym razem jednak chciałam zobaczyć, jak będzie się zachowywała baza w neutralnym kolorze - taki jest Provoke



Opakowanie bazy jest niesamowite. Przyznam się, że mam coś ze sroki i piękne, mieniące kosmetyki przyciągają mój wzrok. Baza znajduje się w szklanym pojemniczku w kształcie półkola, po odkręceniu nakrętki widoczna jest zawleczka, która chroni kosmetyk przed wysychaniem. Niestety otwór jest mały i ciężko pobiera się bazę za pomocą palców - najlepiej użyć odpowiedniego pędzla, najlepiej o włosiu zbitym, syntetycznym.



Kolor bazy Provoke jest jasno brzoskwiniowy, dobrze kryjący, wszelkie przebarwienia i żyłki na powiece są zakryte. Lekko się odcina od koloru mojej skóry, jednak nie wpływa to na kolor nakładanych później cieni. Oczywiście kosmetyk z powodzeniem można stosować jako cień, świetnie odświeża spojrzenie. Konsystencja bazy jest kremowa, nie roluje się przy nakładaniu oraz w trakcie noszenia, ładnie się rozprowadza.

po lewej - cień na bazie Sigma, po prawej cień solo.


Trwałość bazy jest świetna - kolor cieni jest intensywniejszy, trwalszy, nie blaknie on w ciągu dnia. Przyczepność jest duża - cienie dobrze się przyklejają do powieki, a przy tym nie ma problemu z ich blendowaniem. Spełnia wszystkie moje oczekiwania odnośnie baz pod cienie, które mają przedłużyć trwałość makijażu oka.



Cena tego kosmetyku nie jest zawrotna - w sklepie ladymakeup.pl kosztuje 51,90zł, natomiast na stronie producenta 13$ . Jeżeli szukacie ciekawego kosmetyku, który spełni Wasze oczekiwania - śmiało możecie wybrać bazę Sigmy. Do wyboru macie pięć neutralnych kolorów, które możecie zakupić tutaj.


Jaka jest Wasza ulubiona baza pod cienie? A co myślicie o SIGMA BEAUTY Eye Shadow Base?

Pozdrawiam :)


4 komentarze:

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia