poniedziałek, 6 maja 2013

... A gdy przychodzi noc...

Hej :)

Ostatnio na konkurs MaxLash przygotowałam mroczny makijaż - czyli odwzorowanie "makijażu" Johnny'ego Depp'a z filmu "Edward Nożycoręki".  Wydawałoby się, że to nic trudnego, kilka machnięć pędzlem i gotowe.. oj nie, nie... co się namęczyłam to się namęczyłam ;) a i tak ostatecznie nie wyszło tak, jakbym tego oczekiwała. Największy chyba problem miałam z bliznami - nie mam przyrządów charakteryzatorskich, zatem musiałam posiłkować się tym, co znalazłam w kufrze. Klej do rzęs spełnił swoje zadania, choć zwiajanie go później w ruloniki było trochę nużące :P
I muszę też wspomnieć o tym, że na wykonanie wszystkiego - makijaż plus zdjęcia miałam godzinę. Nie chciałam, aby mój syn mnie "taką" zobaczył. Niestety wrócił szybciej ze spaceru i troszkę się mnie przestraszył.. ale na szczęście przeszło mu i jak pokazywałam mu później zdjęcia na komputerze, to mówił - "brzydka mama" ;)

Tyle tytułem wstępu. Czas na zdjęcia :)



Miłych snów :D :D :D

43 komentarze:

  1. Genialnie!
    Nie poznałabym Cię!

    OdpowiedzUsuń
  2. Aaaaaa super moj Edwardzie:) piekna robota!

    OdpowiedzUsuń
  3. Miłych snów? Po takich zdjęciach? :D hahahah Bardzo strasznie wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Strasznie w sensie dobrze ;d bo sie przestraszyłam jak zobaczyłam :D

      Usuń
    2. i o to chodziło :D:D:D:D

      Usuń
  4. przyznam, że wyszło Ci to tak dobrze, że prawie dostałam zawału ;d nie spodziewałam się, z reguły najpierw przeglądam zdjęcia, a dopiero czytam posty, także tak z zaskoczenia mnie wzięłaś;d
    : )

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dobrze, że jednak nam tu " nie zeszłaś" ;)))

      Usuń
  5. Miłych snów? ;P Nieźle trafiłaś z godziną publikacji ;) Makijaż wyszedł czadowy ;D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. godzina publikacji jak najbardziej była przemyślana :D:D:D

      Usuń
  6. a myślę ... skąd ja znam tę twarz :D ekstra wykonanie!

    OdpowiedzUsuń
  7. Super Ci to wyszło;-) blizny bardzo dobrze odwzorowane ;-)

    OdpowiedzUsuń
  8. brzydka mama, ale jak realistycznie wyszło :D

    OdpowiedzUsuń
  9. przepięknie! super praca!
    kompletnie cie nie poznałam!

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie no wyszło nieźle :)ja bym tak nie umiała na pewno..

    OdpowiedzUsuń
  11. Moja ulubiona postać :) Ale oczy wyszły Ci za szczęśliwe :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. pewnych rzeczy przeskoczyć nie potrafiłam, ale starałam się :) dzięki :)

      Usuń
  12. Powiem Ci Kobieto, że masz talent:) Zupełnie Cie nie poznałam:) Super efekt:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jezu, fenomenalnie wygladasz! Makijaz jest geeenialny!

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo fajnie, od razu poznałam, kto to ma być :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. czyli dobrze skopiowałam makijaż :) dziękuję :)

      Usuń
  15. TAKI efekt w godzinę??? Jesteś niesamowita!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. więcej czasu nie miałam niestety :)dziękuję :)

      Usuń
  16. hehe wyglądasz jak siostra Edwarda :D super!

    OdpowiedzUsuń
  17. kto to Johnny DEEP? Bo ja znam tylko Johnny'ego DEPP'a o.O
    A makijaż świetny :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. aaaaaaaaa racja :D literówka się wkradła :) dzięki za znalezienie, już poprawiam :)

      Usuń
  18. Świetny blog, coś czuję że będę tutaj czesto zaglądać :)

    a słuchaj może mała byś chęć wzięcia udziału w moim rozdaniu, do wygrania 3 palety cieni od Elf-a?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A zapraszam, zapraszam :) Ja do Ciebie na FB już od dawna zaglądam :PPP

      Usuń
  19. też robiłam ten makijaż - bardzo go lubię xD ma coś takiego w sobie, że wygląda rewelacyjnie ( jeśli chodzi oczywiście o tematyke artystyczną).

    OdpowiedzUsuń
  20. WOW! Super! Blizny wyglądają świetnie!

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia