środa, 18 października 2017

Jesienny makijaż || Autumn Mist

Przychodzę do Was z kolejnym makijażem. Tym razem ponownie sięgnęłam po paletkę Anastasia Beverly Hills Modern Renaissance. Przed napisaniem recenzji chciałabym ją dobrze poznać i stworzyć wiele makijaży. 




Tym razem pokusiłam się o inną technikę - skupiłam się na rozmytej kresce wzdłuż linii rzęs, którą dodatkowo roztarłam burgundowym cieniem. Załamanie powieki delikatnie podkreśliłam, a na resztę powieki nałożyłam jaśniejszy cień. Natomiast ciemne usta dobrze współgrały z całością. Całość od razu skojarzyła mi się z mgłą, stąd też taka nazwa. 



Lista kosmetyków:

//TWARZ (FACE)//
- L'Oreal Infallible 24H Matte 12 Natural Rose
- Catrice Liquid Camouflage 020
- Laura Mercier Loose Setting Powder Translucent
- Kobo Professional Matte Blush Palette
- The Balm Bahama Mama
- My Secret Face Illuminator Powder  Princess Dream

//BRWI (BROWS)//
- Anastasia BeverlyHills Dipbrow Pomade Taupe

//OCZY (EYES)//
- Zoeva Eyeshadow Fix Matte
- Kobo Professional Smoky Eyes Pencil
- Anastasia BeverlyHills Modern Renaissance Palette: Tempera, Warm Taupe, Love Letter, Venetian Red, Buon Fresco
- MakeupGeek Eyeshadow Phantom
- Donegal False Lashes
- Max Factor 2000 Calorie Mascara

//USTA (LIPS)//
- Kobo Professional 408 Brownie



Co sądzicie o takich barwach w makijażu? Lubię po te kolory sięgać jesienią, a Wy?

Pozdrawiam :)


21 komentarzy:

  1. Cudowny makijaż oka <3 Mam tę paletkę i sięgam po nią bardzo często - super odcienie, świetna pigmentacja i przyjemna praca :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękny makijaż, cudnie wyglądasz! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piekny makijaz, bardzo mi sie podoba. Swietnie podkreslilas linie rzes <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Też lubię takie kolory jesienią i późnym latem nawet :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Makijaż wyszedł cudnie, dąb kolory <3

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia