wtorek, 19 maja 2015

Być jak Cleopatra - żel do mycia i balsam do ciała

Źródła historyczne mówią, że Kleopatra w mleku się kąpała i stąd jej cera była piękna, jędrna i ogólnie och i ach. Która z nas, nie chciałaby poczuć się choć odrobinę jak ona? Nie mam takiego "fioła", aby do wanny wlewać mleko (przydałoby się też mieć tę wannę :P ), dlatego sięgnęłam po kosmetyki, które powinny mi w tym pomóc. Komplet Cleopatra żel do mycia oraz balsam do ciała przywędrował do mnie z Niemiec, więc postanowiłam sprawdzić, jak się spisują.



Opakowania obu produktów wyglądają ciekawie i ładnie się prezentują w łazience. Nadruki nie ścierają się w trakcie używania, więc w każdej chwili można wrócić do tego, co obiecuje producent, o ile się zna język niemiecki lub angielski ;) Plastik jest miękki, produkt dobrze się dozuje.


Pół litrowa butelka żelu pod prysznic starcza na bardzo długo. Przyznam się, że zużyłam go do ostatniej kropli. Jest bardzo wydajny, niewiele go potrzeba do umycia całego ciała, ma raczej rzadką, lejącą się konsystencję. Dobrze się pieni, nie podrażnia skóry, pozostawia ją miękką i gładką w dotyku. Jest ona dobrze nawilżona, można  nawet spokojnie zrezygnować z używania balsamu. W końcu zawiera 1/3 mleczka nawilżającego. Zapach niestety nie jest mleczny. A szkoda, bo na to liczyłam. Co nie oznacza, że nie był przyjemny. Lekki jak perfumy, umilający czas spędzony pod prysznicem.


Balsam do ciała ma gęstszą konsystencję, jednak łatwo się rozsmarowuje. Szybko się wchłania, nie pozostawia lepkiej warstwy.  Nawilżenie skóry jest dobre, utrzymuje się bardzo długo. Zapach jest identyczny jak żelu do mycia. W duecie bardzo fajnie dbały i pielęgnowały moje ciało.





Mój zestaw został zakupiony w Niemczech (nie wiem w jakim sklepie). Jednak w Polsce można go znaleźć w sklepach oferujących niemieckie kosmetyki. Żel kosztuje ok 20zł (za 500 ml), natomiast balsam ok 19zł (za 250 ml) Sądzę, że w Niemczech można je zakupić po niższych cenach.

Niemieckie kosmetyki lubię i jak mam taką możliwość, to je nabywam. Dobrze mi się ich używało i myślę, że jak będzie taka możliwość, to kupię ten zestaw ponownie.


PS. Niestety ostatnio blogger się psuje i strasznie ogranicza zasięg. Posty nie pojawiają się na liście czytelniczej. Jeżeli chcesz być na bieżąco, to zapraszam do polubienia mojej strony FB KLIK. Dobrze jest zaznaczyć opcję 'Otrzymuj powiadomienia', ponieważ FB także ogranicza zasięg... :( Możecie mnie też obserwować na Instagramie KLIK. Na szczęście tam jeszcze nie ma żadnych ograniczeń, więc będziecie wiedzieć co nowego pojawia się na blogu. Mam nadzieję, że te zmiany na bloggerze nie są na stałe i niedługo wszystko wróci do normy.



Pozdrawiam :)


18 komentarzy:

  1. na żel może i bym się skusiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. O super- pierwszy raz widzę takie kosmetyki i już mi na nie chęć przyszła :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie się prezentują te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zupełnie nie odpowiada mi ich zapach :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Akurat Twoj post sie pojawil na liscie :) ale fakt, tez zauwazylam, ze odcina zasieg :( kosmetykow nie miałam, ale skoro to 'kosmetyki Kleopatry'... :) pozdrawiam i zapraszam :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja nie odczułam jeszcze ograniczeń ze strony blogera... Może z czasem :(
    A kosmetyki wyglądają ciekawie ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. żel mnie kusi, kiedyś go kupię ślicznie pachnie - wąchałam go dziś;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Polecam mydełko ,żel też bardzo wydajny ,mnie urzekł ten perfumowana zapach

    OdpowiedzUsuń
  9. Ej,no rewelacja i uczta dla ciała i zmysłów 😊

    OdpowiedzUsuń
  10. Jest super bardzo lubię kosmetyki tej marki 🙂

    OdpowiedzUsuń
  11. W jakim sklepie jest dostępny, bardzo proszę dowiedz się. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  12. Dostałam taki komplet od rodziny z Niemiec żel mydło i mleczko ma wyjątkowo bardzo silny intensywny zapach

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia