piątek, 16 grudnia 2011

Hean - odżywka proteinowa COCONUT PROTEINS - recenzja

Kolejną odżywką firmy Hean, krórą miałam przyjemność stosować jest:

 Odżywka proteinowa COCONUT PROTEINS 

Opinia producenta:
Wygładza nierówności płytki i tworzy mocną powłokę ochronną zapobiegając przebarwieniom i łamaniu się paznokci. Zawiera mleczko kokosowe, bogate w węglowodany, sole mineralne i witaminy. Substancje te działają odżywczo, nawilżająco i zmiękczająco.

Odżywka do pękających, rozdwajających się paznokci. Optymalny efekt uzyskamy stosując regularnie.
Cena: 6.99 PLN 

Moja opinia:

Opakowanie, tak jak u poprzednika, normalne, niestety nadruki także się ścierają. Odżywka jest w kolorze mleczno - różowym, bardzo ładnie wygląda na paznokciu, nadaje świeży wygląd. Jest dość gęsta, ale nie miałam problemów z jej nałożeniem. Tak jak producent zapewnia, wygładza nierówności płytki. Jednak nie nastąpiła żadna zmiana w kondycji moich paznokci...Trwałość jest zadowalająca. Niestety nie można stosować odżywki pod lakier - u mnie dziwne rzeczy się działy - po kilku godzinach na lakierze robiły się bąbelki powietrza, co wyglądało okropnie... Ale jako pojedynczy lakier do szybkiego manicure będzie się dobrze sprawował.

Zalety/Wady:
+ kolor - można stosować do szybkiego manicure
+ nadaje zdrowy wygląd paznokciom
+ wyrównuje płytkę paznokcia
- nie wzmacnia paznokci
- nie można stosować jako podkład pod lakier


Pozdrawiam :)

5 komentarzy:

  1. podpisuję się pod tym ręką i nogą :)

    OdpowiedzUsuń
  2. musze zadbac o paznokcie bo mam w stanie tragicznym...

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja stosuję odżywki z Eveline, które są rewelacyjne i mimo tego, że lubię firmę Hean - nie zamienię SOS i 8w1 na nic innego...Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ehh również muszę wziąć się za paznokcie bo wołają o pomstę do nieba:) Btw. zostałaś oTAGowana ;) Będzie mi miło jeśli na niego odp:) Po szczegóły zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  5. W swoim życiu chyba miałam jedną odżywkę do paznokci.. Moje paznokcie zawsze były twarde, mocne, zdrowe. Do czasu.. Teraz muszę się w jakąś zaopatrzyć :P

    OdpowiedzUsuń

Copyright © Szablon wykonany przez Blonparia